Hoi,
Ik heb een Notebook ( Jewel ) en gebruik deze voor thuis gebruik.
Gegevens:
Windows XP Home Edition
Pentium 4
Ram geheugen: 1024 mb
Gigahertz: 2,80 GHz
Klok snelheid: 2,79 GHz
SP2
Wanneer ik bij het login scherm van windows kom en mijn wachtwoord invoer en op enter druk. Duur het een eeuw voordat ik de taakbalk enz. zie, en dan moet hij nog eens alle programmas laden ( het zijn er niet veel, msn messenger, sygate personal firewall, desktop sidebar)
Weet iemand een paar goede en hulpzame iedeen om te zorgen dat mijn pc in een flitje opstart
Mijn laatste vraag gaat over bestanden versturen via msn, skype enz. Dit duurt bij mij altijd een eeuw. Ik zou niet weten waar het aan licht.
Ik hoop dat iemand mij met de 2 problemen kan helpen.
Groeten Thomas M.
Ik heb een Notebook ( Jewel ) en gebruik deze voor thuis gebruik.
Gegevens:
Windows XP Home Edition
Pentium 4
Ram geheugen: 1024 mb
Gigahertz: 2,80 GHz
Klok snelheid: 2,79 GHz
SP2
Wanneer ik bij het login scherm van windows kom en mijn wachtwoord invoer en op enter druk. Duur het een eeuw voordat ik de taakbalk enz. zie, en dan moet hij nog eens alle programmas laden ( het zijn er niet veel, msn messenger, sygate personal firewall, desktop sidebar)
Weet iemand een paar goede en hulpzame iedeen om te zorgen dat mijn pc in een flitje opstart
Mijn laatste vraag gaat over bestanden versturen via msn, skype enz. Dit duurt bij mij altijd een eeuw. Ik zou niet weten waar het aan licht.
Ik hoop dat iemand mij met de 2 problemen kan helpen.
Groeten Thomas M.