Toon posts:

Server Back-up

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Weten jullie misschien waar ik de juiste informatie kan vinden over een back-up maken op een server?

grtz...

Verwijderd

Bij degene aan wie je de juiste info verschaft, vertel eens wat meer over de server en hoe je een backup wilt gaan maken

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2006 13:34 ]

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 13:32:
Hallo allemaal,

Weten jullie misschien waar ik de juiste informatie kan vinden over een back-up maken op een server?

grtz...
Veritas d:)b

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

[google=backup server]. En belangrijker: de handleidingen van je serversoftware en -OS'en. Meer kunnen we niet zeggen als helemaal niets zegt over je situatie (of ik moet al images roepen, maar dat lijkt me niets). Of vraag een professional, als je deze vraag op deze manier stelt wil je het niet zelf gaan beantwoorden!

Dus: pak een stapel handboeken, lees je in en beantwoord de vraag zelf. Wij kunnen er echt niets meer van maken... Zie ook http://gathering.tweakers.net/forum/faq Dit topic sluit ik. Open gerust een nieuw topic, maar dan niet hier in PNS maar het juiste subforum in Softe goederen en pas als je op en rijtje hebt wat je hebt, wat je wilt en wat je als opties ziet. Anders is meedenken niet alleen nutteloos maar zelfs gevaarlijk :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.