Greyh0und
Gecondoleerd.
David Walschots

Sterkte toegewenst aan familie, vriendin en andere betrokkenen.
Gecondoleerd.
Verwijderd
veel sterkte aan de familie en mensen die hem wel kende !
Willemjan
Gecondoleerd en uiteraard wens ik de nabestaanden veel sterkte...
Xue-Hao Chow
Gecondoleerd aan alle nabestaande en betrokkenen, niemand verdiend het om zo jong te sterven, ongeacht oorzaak, weer een gezicht/avatar minder op G.o.T
*burp*
Hans Matthijssen
20, veel te jong
Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).
Verwijderd
Michael
Rest in Peace mate, ook al kende ik jou niet zo goed, ik wenste het je nooit toe
Dimitri
ook voor de nabestaanden, veel sterkte
misschien dat iemand dit topic kan afprinten en afgeven (persoonlijk) aan de ouders, om te laten zien dat ook wij ermee begaan zijn?

Hoe standaard het ook klinkt, meer dan heel veel sterkte met dit verlies kan ik de familie niet wensen.
Erik
Sterkte aan de nabestaanden, moge hij in vrede rusten,
Erkan.
Carel

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"
Jorrit
d:)b
Verwijderd
20 jaar is te jong, veel te jong.
Jeroen
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 12:31:
/me vind dat de modjes zijn userprofile moeten aanpassen (signature met url naar dit topic?).
Zorgen dat zijn user ook niet verwijderd en/of hernoemd word, omdat iemand die nickname wil hebben.
/Signed. En kunnen de modjes de adds onderaan de pagina over iets anders laten gaan?
(ik zit hier dik 10 minuten te bedenken wat te typen, maar weet gewoonweg niet wat te zeggen)
Wat is het leven soms toch oneerlijk!
Mijn medeleven aan vrienden aan familie!
David
Ici kann uw Werbung staan
En dat te bedenken dat ik volgend jaar 20 wordt, daar word je heel stil van................ te jong!
Sterkte aan alle vrienden, familie en kennisen.
Peter van Veen
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 23:52:
/Signed. En kunnen de modjes de adds onderaan de pagina over iets anders laten gaan?
Die worden toch gegenereerd dmv de woorden op de pagina? Kan moeilijk anders met alle condoleances en titel van het topic...
Ook hier iemand die niet direct met hem betrokken was. Wel ook jong, condoleances en medeleven aan naabestaanden

Dennis Jamin
Ten eerste; helaas,
Maar ten tweede: Waarom vind iedereen het zo "Raar" dat iemand op zijn 20-ste kan komen te overlijden? Hier in het leven gebeuren nou goede, en slechte dingen.
Misschien is het beter om in de start-post een Foto van hem erbij te zetten.
Gulfstream G650
Ik zie nergens anders dan condoleances en verschrikking, verschrikking is het verwerken van iets wat je je toch moeilijk voor kan stellen dat zoiets moet gebeuren, wat anders dan raar.salimrmaf schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 23:58:
Maar ten tweede: Waarom vind iedereen het zo "Raar" dat iemand op zijn 20-ste kan komen te overlijden? Hier in het leven gebeuren nou goede, en slechte dingen.
Verwijderd
hoe erg het ook is, mensen komen te overlijden, en niet zelden is de oorzaak het verkeer als het om jonge mensen gaat...
een zeer spijtige zaak uiteraard...
Tim Denis
Bizarre dat dit zijn laatste reactie was op het forum, gewoon een paar uur voor zijn dood. Je zou maar vooruit kunnen kijken... brrrrrrrrr
Mijn condoleances gaan uit naar de nabestaanden. Ik zou mij geen leven weten zonder mijn partner. Nu is het zijn partner overkomen.... brrrrrrr..
https://www.youtube.com/@Klunssmurf-zc3yd/featured
Verwijderd
sterkte 2 u all..!!!
Rust in vrede en gods zege toegewenst
Hoe snel zoiets kan gaan, schrikbarend...
Canon EOS 40D | EF 17-40L f/4.0 | EF 70-200L f/4.0 | EF 50 f/1.8 II
Antonio
Veel sterkte aan familie en vrienden,
Robin
Deliriant isti Romani.
Sterkte voor de nabestaande. Hopelijk rust hij in vrede.
Bij deze een Min stilte aan mijn kant....
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
[ Voor 58% gewijzigd door Suicyder op 29-11-2006 13:04 ]
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Verwijderd
'Moeten gaan' is nooit leuk maar op zo'n jonge leeftijd zou niemand moeten verdienen.
Ook hier 1 minuutje van bezinning.....
[ Voor 10% gewijzigd door sjolmers op 29-11-2006 15:05 ]
adr opleidingen en meer adr opleidingen
Astennu denkt terug aan wat discussies met AMD 64
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Kende hem van DOC en dat topic over HWI.
Familie en nabestaanden uiteraard gecondoleerd.
Gerard, Rest In Peace
Nog maar pas geleden hadden we nog AfterBurner79 die ons veel te vroeg ontviel en de wat langer geregistreerde gebruikers zullen zich ook vast Irrelevant nog wel herinneren. Vooral het overlijden van de laatste maakte toen een enorme indruk op me, waarschijnlijk omdat het (dacht ik) de eerste keer was dat zoiets gebeurde op Tweakers/GoT.
En nu dus AMD 64... Ik kende hem niet, maar er gaan koude rillingen door me heen als ik zijn posts even doorlees. Zo onwerkelijk allemaal om die tekst te zien staan, alsof er helemaal niets aan de hand is....
Sterkte aan alle nabestaanden.
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Ik sprak hem vooral via MSN, maar ben ook wel eens langsgeweest in Zundert of kwam hem ergens tegen. Hij zat altijd vol nieuwe ideeën voor mods of nieuwe koelingsprojectjes. Die jongen had nog een biertje tegoed van me, hij had nog ruim de tijd moeten krijgen om die een keer te komen claimen ...
Steffan Karger
Die-hard Brexiteer
Verwijderd
Het was een veelste kort bestaan!
Jongen, Rest In Peace!
Wij zullen jouw 964 berichten niet vergeten!
Iedereen Condondoleerd!
Tom Visser
Snif!!!
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2006 18:29 . Reden: Can't Believe This! ]
Desalniettemin, wil ik toch mijn medeleven uitten naar iedereen die hem kende.
Rust in Vrede

Guus Stevering
[ Voor 26% gewijzigd door gxpower op 29-11-2006 18:53 ]
Verwijderd
Ik wens familie, vrienden en kennissen heel veel sterkte met dit verlies.
Rust zacht Tweaker
owkee dit is echt een verlies voor DOC
AMD 64 was altijd wel te porren wat wat grappige en interessante ideeën en discussies.
Hij was serieus een hele aardige DOC-ganger
Bij deze wens ik de Familie en vrienden heel veel sterkte bij hun verlies !
is het een idee om de vlgende 3D contest neit soort van "op te dragen" aan AMD 64?
[ Voor 18% gewijzigd door sapphire op 13-09-2011 09:18 ]
i7 8700K + Mugen 5 @ 4,6GHz // 16GB @ DDR4-3730 CL17 // AsRock Z370 Extreme 4 // GTX1060
Floris Lovink
Webberry Webdevelopment
Ik weet hoe moeilijk het is, 2 jaar terug een vriend verloren in het verkeer.
Ondersteun de familie heel goed!
If freedom is short of weapons, we will compensate it with willpower
Ik weet bijna zeker dat hij dat wel kan waarderen als je begrijpt wat ik bedoel.sapphire schreef op woensdag 29 november 2006 @ 19:00:
WTF
owkee dit is echt een verlies voor DOC![]()
AMD 64 was altijd wel te porren wat wat grappige en interessante ideeën en discussies.
Willem Haasbroek
is het een idee om de vlgende 3D contest neit soort van "op te dragen" aan AMD 64?
moet er aleen wel een contest komen...
Verwijderd
sterkte.
20 jaar, en dan zoiets...
Veel sterkte aan de nabestaanden gewenst.
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
20 jaar......
Sterkte aan de familie en nabestaande!
20 jaar en dan dit. Even nagekeken en blijkt dat hij "maar" 5 dagen ouder was.
Sterkte toegewenst voor familie en alle vrienden/kennissen,
Gecondoleerd.
Kevin van der Draai
Gecondoleerd en sterkte voor de familie, vrienden en bekenden.
If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...
Rust in vrede, en mijn condoleances aan iedereen die achterblijft.
Zoals gezegd inderdaad een groot verlies voor DOC...
“Life is tough, but it's tougher when you're stupid.” - John Wayne | Last.fm
sterkte aan de familie en bekenden
Roger
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Sterkte voor iedereen die hem mist.
Now go away or I shall taunt you a second time!
Dat is denk ik wel een goed idee. Ik zal dan zelf ook mee gaan doen.sapphire schreef op woensdag 29 november 2006 @ 19:00:
WTF
owkee dit is echt een verlies voor DOC![]()
Willem Haasbroek
Ikzelf ben ook nog maar 20 dus is inderdaad schrikken
Verwijderd
20 jaar
Gecondoleerd aan na bestaanden, en familie.
Onbegrijpelijk het leven!
Ik ben 21 jaar en heb pas mijn rijbewijs gehaald. Ik hoop dat mij dit niet zo overkomt. Life is really a bitch. Majah misschien vervult hij nu een betere rol in het hiernamaals.
Anyways May Your Body & Soul R.I.P.
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Verwijderd
100% akkoord! Wees jezelf en geniet van het leven. Je ziet dat het niet altijd even lang duurtVerwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 13:01:
Voor mij weer een gedachte erbij dat je moet leven zoals je bent en moet doen en laten wat je wilt.
ik wens de familie en naaste vriend(inn)en veel sterkte toe
r.i.p.
het is ûs lieke folle, as de ko skiet of de bolle
Verwijderd
Ik wens de nabestaande en vrienden veel sterke toe.
Hans-Peter "Vidra" Visser
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
gecondoleerd, fijn dat er iemand hier is die wat wilt regelen
Gecondoleerd en sterkte aan de vrienden, familie en andere nabestaanden
- Laurens
Voorderest geen woorden..
Ik word maandag zelf 20 en dan lees je dit topic!
R.I.P.
Familie, vrienden, kennissen, vriendin en alle mensen die hem kenden geconduleerd!
Sterkte!
Hij zou nog een mooie tijd tegemoet gegaan moeten hebben maar het mocht niet zijn.
Erg veel sterkte
[ Voor 5% gewijzigd door Matthijs B op 25-06-2009 15:58 ]
20 jaar is echt geen leeftijd om te gaan...
Het doet me wel deugd om zien dat zovelen hier door geraakt worden. GoT is toch meer dan gewoon maar een forum vind ik
Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet
Gecondoleerd!
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Het was een super kerel! (Is moeilijk om in verleden tijd te spreken)
Vandaag was de kerkmis en de crematie.. Hier ben ik bij aanwezig geweest.
Ik kan jullie vertellen dat het allemaal super geregeld was en dat het er goed uitzag.
Ik wens de familie en vrienden nogmaals via deze weg veel sterkte toe!
Ivan Peeters
Ik wil (ook al zullen ze het waarschijnlijk niet lezen) de nabestaanden veel sterkte wensen.

Nee, volgens mij nietbabbaloerie schreef op donderdag 30 november 2006 @ 22:07:
Is dit dezelfde AMD64 als die ook op Fok! zit ?
Er is ook een nieuwsbericht hierover gepost op FOK! en daar wordt ergens genoemd dat hij het niet is.
http://frontpage.fok.nl/nieuws/70888
[ Voor 12% gewijzigd door TERW_DAN op 30-11-2006 22:36 ]
Nogmaals: Rust In Vrede Gerard...
Ici kann uw Werbung staan