Sterkte aan betrokkenen.
Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)
Kennissen, familie, vrienden... allemaal veel sterkte toegewenst met het verlies.
Hij heeft Donderdagavond laat nog gepost... een paar uur voor z'n dood!
Gecondoleerd!
Condolances en veel sterkte aan de nabestaanden.
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Sterkte aan familie, vrienden en kennissen
Veels te jong....... R.I.P.
Ik moet zeggen dat ik hem de laatste tijd veel sprak, phase change enzo......
Ik weet nog toen ie vol trots een pic van die auto stuurde....

Naar mijn idee had hij ook pas sinds kort een vriendin........ Andrea veeel sterkte...!!!
Ik wens iedereen echt heel veel sterkte.....
Ik schrok er echt enorm van mensen.....
[ Voor 7% gewijzigd door DaWaN op 28-11-2006 15:46 ]
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Verwijderd
Gecondoleerd!
Ook ik wens familie, vrienden en kennissen én vriendin! heel veel sterkte toe!
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2006 15:42 . Reden: Vriendin natuurlijk ook! ]
Zo jong nog,
Om de herinnering aan hem in leven te houden kan er misschien iets opgenomen worden in zijn profiel hier op tweakers.
Condolances en veel sterkte aan de nabestaanden....
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Lekker leip doen kon die goed volgens mij!
Helaas is dat nu over! Sterkte toegewenst aan de nabestaanden!
[ Voor 20% gewijzigd door CLB op 28-11-2006 16:02 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Gecondoleerd.
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
condolances aan vrienden en familie, 20 is echt veel te jong om te gaan....
dit doet mij overigens denken aan iemand anders in een amerikaans forum C.I , misschien zijn foto uit dawan zijn post in de startpost, dat is wat persoonlijker een gezicht erbij.
Noord-Oost-Zuid-West 11640Wp Totaal Live, Netduino advanced pv logging
Veel sterkte aan de nabestaanden.
Verwijderd
Gecondoleerd & sterkte voor familie, vrienden en nabestaanden...
Veelste jong
De Meirseweg ken ik trouwens wel. Zeer bekende sluiproute voor vrachtverkeer van en naar Belgie die helaas al meerdere levens ge-eist heeft
- Ik bespreek ook harde waren en dan wel op www.lordsofmetal.nl - en ik draai en programmeer ze in DYNAMO
Voor wat het waard is: Gecondoleerd en sterkte met alles, het regelen van de uitvaart enz. Maak er iets moois van!
Voorstel aan TS: Misschien is het mooi om de ouders een grote custom kaart cadeau te doen met quotes van mensen van hier die hem als forumlid kenden? Hoe duf het ook mag zijn, al het medeleven dat je krijgt is positief en het is denk ik mooi voor zijn ouders om te zien dat hij hier bekend en gewaardeerd was.
Liquid cooled!
You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!
Gecondoleerd en sterkte aan alle nabestaanden.
sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot
veel te jong, veel te jong
Sterkte aan familie en iedereen die hem kende !
klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel
Google ads...
Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
Dit staat in de planning... custom kaart gaat te lang duren om morgen op te sturen, ik stuur vandaag persoonlijke kaart van mijzelf... en morgen een kaart met namen van tweakers erop, heb daarvoor denk ik 2 A4'tjes...Mei schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 16:10:
Ik ken hem niet, kom ook nooit in DOC, zag dit topic toevallig in de active list.
Voor wat het waard is: Gecondoleerd en sterkte met alles, het regelen van de uitvaart enz. Maak er iets moois van!
Voorstel aan TS: Misschien is het mooi om de ouders een grote custom kaart cadeau te doen met quotes van mensen van hier die hem als forumlid kenden? Hoe duf het ook mag zijn, al het medeleven dat je krijgt is positief en het is denk ik mooi voor zijn ouders om te zien dat hij hier bekend en gewaardeerd was.
soms telaat,
in dit geval veel en veel te vroeg.
heel veel sterkte voor de nabestaande
2x pIII@933, 4x512MB pc133, MSI694D PRO, Matrox G550 dualhead DVI, 4x 80GB 8MB, NEC1300, LG DVD 16x48, AOPEN hq08, 4x80mm casefan
Gecondoleerd aan alle nabestaanden en vrienden/kenissen van hem op GoT...
[ Voor 21% gewijzigd door Satch op 28-11-2006 16:59 ]
[ Voor 52% gewijzigd door mad_max234 op 28-11-2006 17:02 ]
20 jaar is gewoon nog veels te jong om te sterven.
R.I.P.
Roger Kortenhoeven
gecondoleerd aan iedereen die hem kende.
en heel veel sterkte voor de famillie
Erwin
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Gecondoleerd, en veel sterkte aan de mensen die hem kenden.
www.koopeendroom.nl
Verwijderd
en aan de goede kant beland van de hemelpoort
Requiescat in pace
Rest in peace.
Verwijderd
Veel sterkte aan vrienden en familie!
Gecondoleerd.
Idd veel te jong, hij had bijna mijn zoon kunnen zijn.
Voor hem lag nog een hele levensweg open....
Ik ken hem alleen van de posts die ik her en der tegenkwam, niet persoonlijk.
Aan familie, vrienden, en iedereen die hem persoonlijk of indirect kende:
Gecondoleerd. Verder heb ik hier geen woorden voor...
Richard.
Vrienden en familie heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies.
Sec / Richard
20 jaar en je hebt verdomme nog je hele leven voor je... ik leef mee met de nabestaanden.
Sterkte aan eenieder die door dit verlies geraakt wordt.
"The internet has given a voice to the voiceless, but unfortunately it hasn't given a brain to the brainless."
Hilco
I do what I like and I like what I do
Verwijderd
Michiel
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2006 18:24 ]
Touchdomex a.k.a. Marten Mulder
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Heel veel sterkte gewenst aan zijn naasten...
Rust in vrede
[ Voor 24% gewijzigd door Epsilon op 28-11-2006 18:37 ]
Respect begint waar eigen kunnen ophoudt! - Kinderkleding webshop van vrouwlief: coz-adore.nl
Verwijderd
Ik kende hem niet.
Een raar idee, hij was exact een jaar ouder dan ik. Het hoort niet. Het klopt niet. Het mag niet.
Alle familie, vrienden en kennissen van Gerard heel erg veel sterkte toegewenst.
Marcel
Sluit ik mij in het geheel bij aan...Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 12:31:
/me vind dat de modjes zijn userprofile moeten aanpassen (signature met url naar dit topic?).
Zorgen dat zijn user ook niet verwijderd en/of hernoemd word, omdat iemand die nickname wil hebben.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
En zo jong
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
personal life-id: XZj5GaeWqCr9jOg1Tm1I7ZJajQ8Ari
20, damn... ongelofeloos
Gecondoleerd, en veel sterkte aan de Familie
Gecondoleert, heel veel sterkte aan nabestaanden!
Ik kende hem niet, maar 20 jaar jong is wel zeer jong.
Damn dat blijft toch wel hangen
[ Voor 9% gewijzigd door software op 28-11-2006 20:45 ]
gecondoleerd
en veel sterkte aan de nabestaanden, familie, vrienden enz
20 Jaar is inderdaad te jong om te gaan...
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Veel sterkte toegewenst aan de nabestaanden.
Meer weet ik even niet te zeggen, maar voelt wel klote als je dit zo leest.
Sterkte voor degenen die kennen en nauw bij hem zijn betrokken.
Heel sterkte met het verwerken van het verlies! Voor zulk soort dingen zijn woorden vaak moeilijk te zoeken.
Gecondoleerd.
[ Voor 3% gewijzigd door Heineken01 op 28-11-2006 20:51 ]
Drank is altijd sneller op dan je denkt...
Verwijderd
Gecondoleerd en mijn condolaties aan zijn familie en vrienden . Inderdaad veel tejong uit het leven weg gehaald .
diskeltische lurker
Ik wens familie, vrienden en kennisen erg veel sterkte toe met het verwerken van het verlies.
Het bericht wat op het portaal stond:
edit:Student Radius College overleden
Helaas bereikte ons het bericht dat afgelopen weekend, op 20-jarige leeftijd, Gerard van Loenhout ten gevolge van een auto-ongeluk is overleden. Gerard was BBL-student ICT aan het Radius College en woonde in Klein-Zundert. Zijn familie en vriendin, werkgever, medestudenten en ook het management en de medewerkers van het Radius College, zijn diep getroffen door dit vreselijke nieuws.
Gerard wordt donderdag 30 november gecremeerd in Zuijlen, Tuizigtlaan 11 te Breda. De plechtigheid aldaar begint om 12.00 uur. Daarvoor is er een uitvaartdienst om 10.00 uur in de Willibrorduskerk in Klein-Zundert.
ik kende hem verder niet hier op GoT of op school ofzo, maar wil wel mn naam achterlaten. Mede omdat ik op dezelfde school als hij zit/zat en omdat ie ook hier op Got zit/zat.
Rob Kayen
[ Voor 12% gewijzigd door Zerora op 28-11-2006 21:02 ]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."