Gebeld, bleek het de afschrijving voor nummerbehoud te zijn, ik heb dat
ongeveer een half jaar geleden 29 juli 2007 aangevraagd, maar ze schreven het nu pas af. Er was al vaker over gebeld (door andere klanten), en hun excuses voor de verkeerde beschrijving, en voor de late afschrijving (administratie liep daar achter).
Dus iedereen die €9,00 afgeschreven krijgt door Rabo Mobiel B.V. per automatische incasso: Dit komt door je aanvraag nummerbehoud.
Klantenservice was trouwens erg snel! Zolang je die "robot-stem" maar overslaat
Edit, over overstap:
Ik heb hier al een hoop informatie ontvangen, mijn nieuwe KPN/Rabomobiel simkaart komt juli/augustus 2008, en deze moet ik dan activeren bij aankomst. We behouden ons huidige beltegoed, en als tegemoetkoming voor de overlast krijgt iedereen €5,00 extra beltegoed. We worden allemaal verzocht onze adresgegevens online te controleren, zodat de simkaart wel aankomt!
Bovenstaande informatie is dus voor Prepaid-klanten van Rabomobiel.
Edit, mijn ervaringen met Orange/Rabomobiel netwerk sinds 29 juli 2007:
Het bereik is erg slecht, er zijn hier dorpen en steden (vrij grote) waarin je zelfs in het centrum geen enkel bereik hebt, laat staan in de woonwijken erbuiten. Ik ben blij dat Rabomobiel overstapt naar KPN netwerk, want met een KPN/Hi simkaart erin is het bereik overal prima (met dezelfde telefoon dus).
[
Voor 50% gewijzigd door
AndriesLouw op 10-05-2008 11:00
]