Kun je door je startpost uit te breiden met informatie over bijvoorbeeld het type brander + firmware flash methode waar je het over hebt uit te leggen mede tweakers helpen ?
spoiler:
ja
niet kicken binnen 24 uur en Ja dit kan in de meeste gevallen. ff met google spelen en je komt al een heel eind. Met zo weinig inzet en info ga je niet ver komen
Verwijderd
Ja dat kan
alvast vooruitspelend op de vraag of het kan op jouw brander? zoek met Google en probeert het uit.
alvast vooruitspelend op de vraag of het kan op jouw brander? zoek met Google en probeert het uit.
je kan sneller branden als je je brander waterdichtmaak. Zorg wel dat het cd/dvd tje erin en eruit kan. Vul hem daarna met spiritus start het branden en ontsteek de spiritus het cd/dvdtje is zo klaar.
Verwijderd
Zucht. Er waren vroeger branders die idd met een andere firmware sneller konden branden, het verschil lag 'm bijv met de Plextor branders van 12x naar 16x. Wat je moet zoeken is naar firmware's voor een sneller, maar dezelfde model brander. Je hebt bijv net zoals bij AMD 2800+ , 3000+ en 3200+, je zou dus even de snellere variant van firmware moeten zoeken voor je brander. Of het werkt is ten tweede. Je kan altijd je brander vernaggelen door er een verkeerde firmware in te zetten.Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 20:12:
waar moet ik naar zoeken?
Want ik kan niet echt iets vinden.
Ik heb ook nog een 40x nec cd brander
Spaar dus wat geld uit en koop een snellere brander via V&A of Pricewatch.
You can't have everything. Where would you put it?
Volgens mij zit je hier op het verkeerde forum 
Mocht je in de toekomst graag van GoT gebruik willen blijven maken, neem dan eerst de [faq]Registratievoorwaarden[/] aandachtig door voor een uitleg over de werking van dit mooie forum
Mocht je in de toekomst graag van GoT gebruik willen blijven maken, neem dan eerst de [faq]Registratievoorwaarden[/] aandachtig door voor een uitleg over de werking van dit mooie forum
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()