Oke, ik heb weer een lekker vaag probleem. Donderdag had ik een nieuwe harde schijf gekocht, omdat mn andere schijven niet echt lekker meer liepen. Hierop had ik windows geinstalleerd en die andere schijven heb ik er gewoon naastgehangen met een pci satacontroller. Na een paar uur draaien klapte ie en kreeg ik een zwart scherm. Ik haalde een van die oude schijven los (want ik dacht dat het daaraan lag) en start weer op. Paar uur later klapt ie weer, dus ik haal die andere oude schijf eruit. Alleen die nieuwe schijf zat dus nog aangesloten. Daarmee hield ie het wat langer vol, maar na een paar viel ie weer uit. Punt was alleen... toen ik 'm weer opstartte werd er geen beeld doorgegeven naar de monitor. Ik een aantal keer resetten, ook zonder hardeschijf, maar dat hielp niet. Gisteren dacht ik dat het misschien aan het geheugen kon liggen, dus ik haal één van de twee modules eruit en boot weer...en hij deed het gewoon weer! Had er alleen geen hdd aanzitten op dat moment dus ik sluit 'm af, sluit hdd aan en start weer op... weer niks
Vervolgens stopte ik die module in een ander slot en toen deed ie het weer wel
Dus ik helemaal blij en ik sluit 'm weer af. Probeer 'm weer aan te zetten, maar toen deed ie weer niks 
Toen heb ik een hele tijd lopen kloten met het wisselen van die modules en verschillende sloten geprobeerd, maar ik krijg 'm niet meer aan. Kent iemand dit probleem? of heeft iemand een idee waar het aan kan liggen? Of is gewoon 'm board verrot
Ik heb een P4 3ghz, 1024MB RAM (pc3200), Asus P4P800SE board, 2x maxtor 200gig sata en 1x maxtor 320gig sata en windows xp pro sp2
Toen heb ik een hele tijd lopen kloten met het wisselen van die modules en verschillende sloten geprobeerd, maar ik krijg 'm niet meer aan. Kent iemand dit probleem? of heeft iemand een idee waar het aan kan liggen? Of is gewoon 'm board verrot