Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

IR Led's

Pagina: 1
Acties:

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-11 13:17
Wel het zit zo:
Ik heb na de examens een wiiparty met een projector en aangezien ik niemand over kabels wil laten vallen zou ik gewoon met wat ir leds iets maken zoals in dit filmje:

http://www.joystiq.com/2006/11/24/diy-erless-wii-sensor-bar/

Maar zelf ik met m'n beperkte technische kennis herinner me dat er altijd een weerstand moet gebruikt worden in combinatie met LED's. En hoe zou de voeding dan eigenlijk zijn wat voor batterij gebruik ik het best?

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-11 19:09

TrailBlazer

Karnemelk FTW

zie de faq lijktme
Elektronica FAQ

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:44
Dus als ik het goed begrijp, moet je links en rechts van je scherm een IR ledje zetten, zodat de wii controller zijn positie (en dus beweging) kan detecteren?
Naar ik lees moet je de afstand tussen de 2 IR led's wel enigszins volgen, een kleine afwijking mag.

Naar elektronica toe zijn het gewoon 2 led's op een batterij, de winkel waar je je IR led's haalt kan je vertellen hoeveel spanning en stroom deze nodig hebben, en de rest (berekenen van de weerstand) haal je zo uit de FAQ.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-11 13:17
OK bedankt voor alle reacties