(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.
Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination.
kan echt niemand mij helpen met dit probleem, de vraag is gewoon is deze schijf nu gecrasht of niet ???
(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.
Werkt die in een ander systeem wel perfect?
En je kunt in het anderen systeem anders even de schijf testen op fouten enz.
Het kan ook te maken hebben met de MBR of heb ik dat verkeerd?
En je kunt in het anderen systeem anders even de schijf testen op fouten enz.
Het kan ook te maken hebben met de MBR of heb ik dat verkeerd?
[ Voor 3% gewijzigd door willyfreak op 26-11-2006 15:18 ]
Ik zou zeggen, kijk hier eens even voor wat meer info voor het controleren van je HD:
OM FAQ / Beleid
En probeer de HD natuurlijk in een andere PC, kan best zijn dat je mobo gaar is. En gebruik je nu de Primary of Secondary IDE? Kan zijn dat een van de twee niet lekker is. Buiten dat kun je combinaties met en zonder de CD-ROM drive of andere drives proberen, zowel in Master als Slave.
OM FAQ / Beleid
En probeer de HD natuurlijk in een andere PC, kan best zijn dat je mobo gaar is. En gebruik je nu de Primary of Secondary IDE? Kan zijn dat een van de twee niet lekker is. Buiten dat kun je combinaties met en zonder de CD-ROM drive of andere drives proberen, zowel in Master als Slave.
hij heeft het probleem in meerdere systemen, maar hij komt uit een oudere computer die ineens dienst weigerde (blackscreen en niet meer booten). ik ga nog eens proberen hem aan een computer te hangen die een hdd heeft met xp er al op maar ik vind het raar dat hij vlak na het detecteren van de drives vastloopt als de hdd in de bios gevonden is.
anders gaat hij gewoon door, laad hij xp maar zegt hij dat de schijf ontoegankelijk is
anders gaat hij gewoon door, laad hij xp maar zegt hij dat de schijf ontoegankelijk is
(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.
Verwijderd
Klinkt alsof het een probleem met het MBR kan zijn.
Pas ook een schijf gehad die zowel bij booten van xp als een win XP cd een zwart scherm gaf.
Knoppix bootte wel maar haf een onberiekbare hdd aan.
De oplossing was om met een tooltje van de fabrikant nullen te schrijven over de hele MBR, daarna kon xp weer geinstalleerd worden.
Pas ook een schijf gehad die zowel bij booten van xp als een win XP cd een zwart scherm gaf.
Knoppix bootte wel maar haf een onberiekbare hdd aan.
De oplossing was om met een tooltje van de fabrikant nullen te schrijven over de hele MBR, daarna kon xp weer geinstalleerd worden.
Pagina: 1