Ik heb een Yamaha RX-V630RDS receiver met een pioneer 350 dvdspeler. De reciever is 6.1 compatible. Graag zou ik willen testen hoe de reciever 6.1 tracks afspeelt. Ik weet al dat Dolby Digital 5.1 EX tracks geen probleem zijn, daar heb ik wel dvd's van. Bij mij staat echter geen enkele dvd op de plank die DTS 6.1 heeft en dan het liefst DTS 6.1 discrete. Ik heb gezocht naar dvd titels die dat hebben, maar dat is lastig te vinden. Wat ik eigenlijk wil is een paar sample files/ test files/ demo files waarvan ik een demo dvd kan branden.
Kortom, is er ergens een dvd (of bestanden) te downloaden waarmee ik verschillende formaten kan testen op de DVD speler icm de reciever en dan met name DTS 6.1 discrete en andere moderne varianten?
Het mooist is natuurlijk een dvd met een menu waarbij je film 1 kiest DD 5.1, film 2 DD 5.1 EX, film 3 DTS 6.1 Matrix, film 4 DTS 6.1 discrete.... etc. Waarbij deze films trailers ofzo of andere samples zijn.
Bedankt!
Kortom, is er ergens een dvd (of bestanden) te downloaden waarmee ik verschillende formaten kan testen op de DVD speler icm de reciever en dan met name DTS 6.1 discrete en andere moderne varianten?
Het mooist is natuurlijk een dvd met een menu waarbij je film 1 kiest DD 5.1, film 2 DD 5.1 EX, film 3 DTS 6.1 Matrix, film 4 DTS 6.1 discrete.... etc. Waarbij deze films trailers ofzo of andere samples zijn.
Bedankt!