Het grote x1950Pro AGP topic

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 4.335 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Battlechaser
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-04 06:13
@Xiled

Het probleem van het zwart beeld bij rebooten heb ik al eerder es aangehaald maar ik geloof bij die topic die Cheetah geopend heeft ofziets. Echter als dat alles is... dan maakt het mij niet zoveel uit. Het is wel lastig maar dat probleem zal bij een volgende driverupdate denk ik wel opgelost zijn.

En een ander punt ivm die VRM's. Warm worden ze toch en nog warmer wanneer je gaat overclocken. Maar als je gewoon zorgt voor een goede airflow in je kast en je kabels goed wegwerkt, dan scheelt het al een boel. (Cable management :) )

Born to Game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193584

Kan iemand mij vertellen waar die VRM's zitten? Ik heb een Club3D x1950Pro met accelero koeler en voor zover ik kan voelen wordt er echt helemaal niets heet. Kaart werkt prima.
Heb wel last gehad met het opstarten. Een nieuwe voeding (coolermaster ipv 380W huismerk)en een verse installatie van Xp doet wonderen. Ik denk dat de oude Nvidia drivers in de weg zaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiled
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Battlechaser schreef op maandag 12 februari 2007 @ 09:43:
@Xiled

Het probleem van het zwart beeld bij rebooten heb ik al eerder es aangehaald maar ik geloof bij die topic die Cheetah geopend heeft ofziets. Echter als dat alles is... dan maakt het mij niet zoveel uit. Het is wel lastig maar dat probleem zal bij een volgende driverupdate denk ik wel opgelost zijn.

En een ander punt ivm die VRM's. Warm worden ze toch en nog warmer wanneer je gaat overclocken. Maar als je gewoon zorgt voor een goede airflow in je kast en je kabels goed wegwerkt, dan scheelt het al een boel. (Cable management :) )
Problem is inmiddels fixed :P Heb maar een nieuwe install gedaan en nu loopt alles een stuk beter. _/-\o_

Athlon 700 | Gigabyte 7IXE | 2x128mb pc133 | Voodoo Banshee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156281

Anoniem: 193584 schreef op maandag 12 februari 2007 @ 11:57:
Kan iemand mij vertellen waar die VRM's zitten? Ik heb een Club3D x1950Pro met accelero koeler en voor zover ik kan voelen wordt er echt helemaal niets heet. Kaart werkt prima.
Heb wel last gehad met het opstarten. Een nieuwe voeding (coolermaster ipv 380W huismerk)en een verse installatie van Xp doet wonderen. Ik denk dat de oude Nvidia drivers in de weg zaten.
Heb 't me net ook afgevraagd. Ook ik heb gelukkig zo'n club3d versie gekocht en voel ook niks heet worden. Temps zijn zelfs beter dan van m'n 7800GS, koeler is ook vijf keer stiller dan dat lawaaierige onding van de 7800.

O ja, nog 'n vraagje. Ik had ergens wat gelezen over een digital vibrance- tegenhanger in de ATi drivers. Nou heb ik me sufgezocht, maar nergens iets te vinden. Is zowat 't enige wat ik mis tov m'n nvidia kaartje. Weet iemand of die functie er ueberhaupt in zit?

En over 't overclocken. Ik raak echt amper van de stock speeds af. Is dat een soort lock van ATi, of heb ik gewoon pech gehad? Lijkt me dat ie met zo'n monsterkoeler toch iets zou moeten oc'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Anoniem: 193584 schreef op maandag 12 februari 2007 @ 11:57:
Kan iemand mij vertellen waar die VRM's zitten? Ik heb een Club3D x1950Pro met accelero koeler en voor zover ik kan voelen wordt er echt helemaal niets heet.
Hiero, een foto met pijltjes naar de VRM's op een Club3D :)

En omdat ik toch eens wilde zien hoeveel ampère de kaart verbruikt ben ik zelf maar eens gaan meten. Het hoogste verbruik op de +12V aansluiting was 5.37A. plaatje Gemeten tijdens AtiTtrayTools 3D Renderer want bij alle geteste games of benchmarks bleef het verbruik beneden de 5A, de games kwamen zelfs niet boven de 4A. Mijn max resolutie van 1024X768 zal daar wel een rol bij spelen, al denk ik na het lezen van deze post niet dat de kaart bij 1600x1200 ineens spectaculair meer gaat verbruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-05 12:38

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Deze is vol :o

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Niet doen:
- Ik heb hem besteld (bij shop X)
- Hij kost "prijs" bij shop Y
- Check mij! Ik hem hem binnen! Hij is vet !
- Leverbaarheidsgezever