Toon posts:

[NDS Lite] save werkt niet met een supercard lite*

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een NDS lite, een Supercard lite (micro sd card - www.supercard.cn) en een passcard3.
De games spelen wel maar ik kan ze niet opslaan op de sd-kaart. Ik moet dus elk spel opnieuw beginnen. Is hier misschien een handleiding van. Ik heb er één van de GBA maar die hotkeys werken niet. Of doe ik iets niet goed? HOE SLA IK HET SPEL OP!! Als ik aan het spelen ben lukt het ook niet met de hotkeys en kan ik ook het menu van supercard niet bereiken. HELP.

PeertjeBanana

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
En wat hebben we zelf al geprobeert :? Als je hier op GoT zoekt kom je o.a. Het GBA+NDS "backup tools" topic deel 3 tegen en ook op Google is het een en ander te vinden. Ik verplaats je topic naar SPV aangezien het hier een vraag betreft.

Verwijderd

Topicstarter
Crash schreef op woensdag 22 november 2006 @ 19:49:
En wat hebben we zelf al geprobeert :? Als je hier op GoT zoekt kom je o.a. Het GBA+NDS "backup tools" topic deel 3 tegen en ook op Google is het een en ander te vinden. Ik verplaats je topic naar SPV aangezien het hier een vraag betreft.
'We' hebben al weken gezocht en ook deel 2 en 3 boden geen uitkomst. Tot op heden heeft niemand het verlossende woord. Vandaar!