Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• FvH
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-01 13:55

FvH

Aan het typen...

Topicstarter
Hi,

Mijn vriendin heeft een Samsung D600 van Orange. Daar zit een verticale menu-balk in. Dit vond ik persoonlijk erg fijn en heb zelf ook een d600 gekocht op internet.

Vandaag telefoon aangekomen en wat schetst mijn verbazing... geen verticaal menu. Samsung gebeld... blijkt dit specifieke Orange software te zijn :(

Nu heb ik zelf ook Orange... weet iemand hoe en waar ik een flash vandaag kan toveren om de software te updaten?? Zou het allemaal een stuk prettiger maken.

Of kan ik op een of andere manier de software van mijn vriendin's telefoon downloaden en het flashen op mijn d600?

- Frank

What are clouds made of? Linux servers mostly!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
De meeste mensen irriteren zich juist mateloos aan die balk. Aan het gehele menu trouwens. Echter is dit niet zelf te updaten, op geen enkele legale manier dan. Andere manieren zullen we hiet verder niet bespreken.

Je zou wel naar een samsung servicepoint kunnen gaan en kijken of ze wat voor je kunnen doen. Maar die werken eigenlijk niet met Orange software.

Verder had deze vraag ook in het volgende topic gekund:

Het Samsung SGH-D600 Topic Deel 2

Succes :)