LANPARTY nF4 SLI-DR of A8N32-SLI Deluxe

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• CloudSquall
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-07-2015
Ik kan geen keuze uit maken van die 2, ik heb alles wat ik nodig heb behalve een motherboard,

Ik ben van plan om mijn cpu over te clocken dus als iemand ervaring heeft met 1 van die 2 borden zou fijn zijn.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik weet dat DFI moederborden goed overclocken te zijn :) En ja, er zijn ervaringen zat te vinden in PMG over beide moederborden ;)

Wauw, een sig!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05:15
Ik had de keuze tussen A8N-SLI premium en de DFI lanparty. Toen is de keuze gevallen op de Asus omdat deze goedkoper was (40 euro , 160 euro ipv 200 euro). En de specificaties waren gelijk, de DFI had misschien 330 Mhz(HTT) gehaald, maar me Asus haalt nu 300 Mhz dus dat vind ik prima.
De DFI had actieve koeling, zou ik dus ook nog moeten vervangen kost weer 10 euro en extra risico, terwijl de Asus al passief gekoeld is!

• IRCfreAk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-04 17:15
Termi schreef op woensdag 22 november 2006 @ 12:26:
Ik had de keuze tussen A8N-SLI premium en de DFI lanparty. Toen is de keuze gevallen op de Asus omdat deze goedkoper was (40 euro , 160 euro ipv 200 euro). En de specificaties waren gelijk, de DFI had misschien 330 Mhz(HTT) gehaald, maar me Asus haalt nu 300 Mhz dus dat vind ik prima.
De DFI had actieve koeling, zou ik dus ook nog moeten vervangen kost weer 10 euro en extra risico, terwijl de Asus al passief gekoeld is!
en passief gekoeld brengt geen extra risico met zich mee met overclocken?
ik heb er zelf geen ervaring mee maar dit zou wellicht van belang kunnen zijn

Verwijderd

Ik zou dan eerder voor deze gaan: Asus A8R32-MVP Deluxe of de DFI Lanparty UT CFX3200-DR.
Deze zijn beter, nieuwer, stiller en goedkoper!

Verwijderd

Daarbij is het ook nog eens zo dat de moederborden met een Xpress3200 chipset van ATi, twee echte PCI-e 16x sloten hebben, dus met een SLI opstelling draaien beiden kaarten op 16x in plaats van 8x (2x8=16 bij een SLI opstelling met de nForce 4 bijvoorbeeld) De winst qua grafische prestaties is wel niet zo denderend (denk maar aan het verschil tussen de AGP op 4x en de AGP op 8x)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2006 17:32 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

De FAQ van dit subforum is duidelijk over hoe je een moederbord moet uitzoeken. PMG FAQ x Welke moet ik nemen? Daarnaast kan ik gezien je karige topicstart me niet aan de indruk ontwekken dat je überhaupt research hebt gepleegd. Dat is hier op GoT niet de bedoeling, zie ook de [faq]registratievoorwaarden[/] :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.