Toon posts:

HELP... Agp kaart nodig... Wat raden jullie mij aan..??

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn voorkeur gaat naar de 6600 GT met AGP aansluiting maar ik weet niet zo goed welke ik het beste kan aanschaffen kwa prijs/prestatie....

Ik hoop dat iemand zo vriendelijk is en mij kan helpen...

Bij voorbaat dank

PS.

Ik ben nog een NewB Tweaker en ik moet nog HEEEEEEEL VEEEEEEEEL leren, hoop dat jullie allemaal daarbij een steentje kan bijdragen...

Hartelijk dank alvast....

• Crijnn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-07 22:43
Klik :+

Zelf een beetje onderzoek doen kan ook geen kwaad.
Is hier op GoT meer dan genoeg te vinden in andere topics over agp kaarten.

[ Voor 45% gewijzigd door Crijnn op 22-11-2006 03:26 ]

• nsa1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-07 14:09
Ik snap de vraag eigenlijk niet. En helemaal niet in combinatie met de tijd waarop die gesteld word,

een 6600GT is al redelijk prestatie bepaald. Tuurlijk zal der wel bij een of ander merk een paar mhz hoger geklokt worden dan bij het andere merk, maar echt veel schelen doet dat niet meer denk ik dan.

Ik heb zelf inmiddels bijna een jaar een xfx 6600GT in gebruik, weleens waar op pci-e maar die zal vast ook wel op agp leverbaar zijn: Shit wat ben ik toch aardig

alternate bied de agp versie voor 180 eurie aan wat neerkomt op 190 eurie inclusief verzenden.

De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?

• Crijnn
  • Laatst online: 19-07 22:43
alternate bied de agp versie voor 180 eurie aan wat neerkomt op 190 eurie inclusief verzenden.
En wat kost de pci-e versie? €79. Heb je nog €100 over voor een moederbord met pci-e.

• nsa1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-07 14:09
Crijnn schreef op woensdag 22 november 2006 @ 03:29:
[...]

En wat kost de pci-e versie? €79. Heb je nog €100 over voor een moederbord met pci-e.
Shit wat gaat die prijs snel :(

heb dat ding zelf in pci-e versie op 03-05-2006 gekocht voor een dikke 135 eurie.

Naja ik ben der nog steeds gelukkig mee dus zal ik maar tevreden zijn.

BTW wat betreft naar pci-e overstappen ... tjah is een ideetje, maar als TS een reden heeft om op zijn oude moederbord te blijven dan is AGP nog steeds mogelijk. ;)

De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?

Verwijderd

Je kan ook even wachten op de x1950Pro die elke andere AGP kaart de hoek wijst, voor ongeveer 219 euro.

• Ernie
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-05 09:51
Ik zou als ik jouw was niet de 6600 GT kopen. Voor die 180 euro kun je namelijk ook een AGP 7600GT halen. Kijk hier maar even vor een review en vergelijking met de 6800GT en de 6600 GT
http://translate.google.c...6hl%3Den%26lr%3D%26sa%3DN

Het zou handig zijn als je vertelt waar je de kaart voor wilt gaan gebruiken. Je hoeft geen 150 euro uit te geven als je enkel wilt mailen en tekstverwerken. Dan kun je toe met een kaart uit de fx serie voor een paar tientjes. Post ook eens de rest van het systeem waar het in gaat komen. Als het een enorm verouderd systeem is dan kan je beter doorsparen of meer geld uitgeven voor een grotere upgrade. (CPU, moederbord, videokaart, eventueel geheugen en voeding)

• aerofreak
  • Laatst online: 21:52

aerofreak

Steve Jobs

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:23

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Zit je hier nou te dollen met ons of meen je dit serieus?
Dit is je eerste post en blijkbaar heb je dit allemaal snel snel snel er doorhee gerost want van enig eigen onderzoek of wat rondkijken ontbreekt elk spoor.
Hier kunnen we natuurlijk niets mee. We weten niets van je systeem, niets van je budget en je hebt geen eisen aan de kaart gesteld. Dus ik kan hier nu een AGP kaartje van 10 euro neer gaan zetten of een GeForce 8800, we weten niet wat je wilt. We kunnen wel gokken dat je een budget gaming kaart nodig hebt maar misschien hebben we dat wel mis...
Neem eens een kijkje in Het Algemene Beleid waar je kunt vinden wat we op GoT van topicstarts verwachten.
Wat betreft jouw videokaart vraag kun je beste **LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen? doornemen.

[ Voor 20% gewijzigd door Ultraman op 22-11-2006 10:47 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.