Toon posts:

320 GB in RAID0 - welke hdd?

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik wil 320 in RAID 0 vanwege snelheid. Nu kan ik de Western Digital Caviar RE WD1600YS, 160GB (7200rpm, SATA II, 16MB) nemen of de Seagate Barracuda 7200.9, 160GB (7200rpm, SATA-II, 8MB, NCQ). Die WD heeft 2* zoveel cache geheugen zie ik nu...
Is ie dan ook meteen de beste in een RAID0 opstelling (kwa snelheid maar ook betrouwbaarheid)? Wat kan ik beter nemen - de Seagate, WD of misschen toch een andere?

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Hoe meer hoe beter he.

Kan je btw niet beter 2x 320 gig nemen? de 160 gig kost iets van 70 euro d8 ik de 320 89.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

In de OM FAQ / Beleid al Welke HDD, CD/DVD lezer/brander, I/O controller moet ik nemen gelezen?

Zoek eens wat reviews en/of benchmarks.

ARME AOW’er

Verwijderd

Als je snelheid wilt dan begint dat bij een snelle hardeschijf, en dan denk ik persoonlijk eerder aan de Seagate 7200.10 320GB.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Hierover zijn de FAQ van dit subforum, de reviews en benchmarks her en der op het Internet duidelijk zat. Begin hier: OM FAQ / Beleid » Welke moet ik nemen?

Dit topic gaat in ieder geval dicht wegens gebrek aan aantoonbare inzet en research. Zie verder ook de [faq]registratievoorwaarden[/] voor een uitleg over de werking van GoT.

Dit topic is gesloten.