[PC] Goed Strategy Multiplayer alternatief

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpyCow
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-11-2021

SpyCow

BovineSpongiformEncephalopaty

Topicstarter
Hallo allen,

Ik speel de laatste tijd regelmatig een potje command en conquer Generals (en zero hour) tegen wat maatjes, maar het spel heeft de nare eigenschap dat als je echt een beetje tankjes over je veld heen gaat rijden hij spontaan terug springt naar windows met een fijne foutmelding.
Ik heb al een hoop geprobeert om dit op te lossen, maar ik krijg het niet voor elkaar.

Nu heb ik eens lopen googlen naar een goed alternatief voor deze game, maar kan eigenlijk maar weinig vinden wat me direct aanspreekt. Waarschijnlijk zoek ik op de verkeerde plekken ofzo, want ik kan me niet voorstellen dat dit game-segment bij warcraft, c&c, en lordoftherings ophoud.

Heeft er iemand een goede tip voor me? En ook ervaring met het niet-continu-crashen van het spel?
Of heeft er iemand tips voor het oplossen voor mijn C&C generals (zero hour) probleem?

ps. ik wil niet zomaar overgaan tot de aankoop van een berg nieuwe games, dus gaarne serieuze reacties.

Mvg.

SpyCow

WwW.SpyCow.nl - Welcome To The World Of Madness!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
wanneer gameplay voorop staat: Total annihilation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Ik zou zo zeggen koop gewoon nog Red Alert 1 & 2, formidabele strategie games. Zijn goedkoop bij de free record shop en bart smit te halen. (maximaal 5euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

[ot]Open even een apart topic in over je crash problemen. Het loopt erg door elkaar als dat hier gebeurt.

Je zegt dat je geen Warcraft of BfME wilt, maar een C&C-Generals achtig iets. Waarom niet resp. wel? Wat mis je in BfME? <-- zonder je eisen en wensen te weten is het lastig alleen "serieuze reacties" te geven ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik kan Company of Heroes aanraden heeft een erg sterke Multi Player, Battle for Middle Earth 2 heeft een goede gameplay al is hij wat simpel vind ik zelf. Maar mischien hierdoor beter geschikt voor andere mensen. Ook in Multiplayer is het erg leuk.
Anno 1701 is ook een aanrader in MP maar dat is geen echte RTS.
Warcraft 3+ The frozen throne. Is 1 van mijn favorieten de gameplay blijft goed en je hebt er 100den verschillende soorten maps voor. Van RPG maps tot gewoon brute battle maps. Zeker relaxt om met maten te netwerken.

[ Voor 10% gewijzigd door Postius op 21-11-2006 15:28 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Postius schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 15:27:
Ik kan Company of Heroes aanraden heeft een erg sterke Multi Player, Battle for Middle Earth 2 heeft een goede gameplay al is hij wat simpel vind ik zelf. Maar mischien hierdoor beter geschikt voor andere mensen. Ook in Multiplayer is het erg leuk.
Anno 1701 is ook een aanrader in MP maar dat is geen echte RTS.
Warcraft 3+ The frozen throne. Is 1 van mijn favorieten de gameplay blijft goed en je hebt er 100den verschillende soorten maps voor. Van RPG maps tot gewoon brute battle maps. Zeker relaxt om met maten te netwerken.
En waarom dan niet, voor weinig geld kan je daar nog zeer veel plezier aan beleven. Geef toe, het enige aan deze spellen(red alert 2 valt heel erg mee!) is dat het er wat minder uitziet, maar het draait op veel computers erg goed.

Afbeeldingslocatie: http://www.gamasutra.com/features/20010629/geczy_01.jpg

http://www.geocities.com/mosabsolum/Red_alert_2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-08 22:48

Amafi

Amafi

Tja, toch een beetje afhankelijk van wat je zoekt. Dan weten wij de richting waarin we moeten denken.
Wat voor hardware staat er tot je beschikking? Super game PC, 2 jaar oude bakken, pentium 3's?
Wat zijn je wensen qua genre? futuristisch? fantasy, hedendaags, ouderwets, bijlen en zwaarden,
Met hoeveel spelers tegelijk spelen?

Ga nu in het wilde weg maar RTS of anders strategie spellen brullen:
Age of Empires, Red alert2 (speel ik zelf nog af en toe), verdere opties zijn reeds genoemd.
En moet ook zeggen dat er zo ontzettend veel opties ook weer niet bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:19

On_E

Housemusic

Warhammer Dawn of War & de expansion Winter Assault zijn voor 12 euro in 1 pack te koop bij de Free, en daarmee kun je zeker even vooruit.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlmh
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:37

dlmh

Lo-Fi

Earth 2160 vind ik zelf alleraardigst, maar heeft, net als Warhammer, een wat "donkere" sfeer. Ik vind C&C-games toch altijd een beetje speeltuin-RTS, wat trouwens niet inhoudt dat ik niet compleet verslaafd ben geweest aan Generals Zero Hour en Red Alert 2.

Verder zoals al genoemd de hele Warhammer 40k serie, daar kan je nog heeeeel veel uren mee vullen!

Enjoy! :)

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-10 11:54
Total Annihilation is een aanrader, regel ook even de uitbreiding CC erbij, en je kan ook de mod absolute annihilation downloaden, dan is het echt dikke pret om met heeeel veel units aan de slag te gaan! bijna geen enkel spel is hetzelfde met deze diversiteit :)

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schande dat nog niemand Starcraft genoemd heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Tofast, ik ben zelf helemaal gek van Red alert 2 maar ik bedoel het zijn goede games. Maar ik vind het suf om games van 10 jaar terug te doen. Games van tegenwoordig lijken er toch op en zien er wat beter uit. TA enzo heb ik toen al gespeeld, waarom zou je het dan nog een keer doen. En als je het nog nooit hebt gedaan moet je er niet meer aan beginnen.

Voorlopig zou ik met de suggestie van ON_e gaan voor de Warhammer40k, brute games en speelt lekker weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpyCow
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-11-2021

SpyCow

BovineSpongiformEncephalopaty

Topicstarter
Bedankt voor alle tips. Ik ga eens wat demo's bekijken en eventueel wat spellen aanschaffen. Meer tips zijn uiteraard welkom.

Red alert 2 heb ik al helemaal grijs gespeeld eigenlijk. Maar misschien leuk om dat weer eens op te pakken inderdaad. Ik heb de volledige c&c serie al in mijn bezit.

Tnx.

WwW.SpyCow.nl - Welcome To The World Of Madness!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:05

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Airdack schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 16:05:
Total Annihilation is een aanrader, regel ook even de uitbreiding CC erbij, en je kan ook de mod absolute annihilation downloaden, dan is het echt dikke pret om met heeeel veel units aan de slag te gaan! bijna geen enkel spel is hetzelfde met deze diversiteit :)
Absoluut een topper! Ik wacht dan ook met smart op de opvolger waar overigens een eigen draadje over is: [RTS] Supreme Commander - Deel 2

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasted82
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-10 23:08
Hey luitjes,

Ik ben ook op zoek naar een leuke strategy game om samen met een maat van mij te spelen... De eisen zijn min of meer:

- niet te oud
- Niet te fantasy (hoewel ik dat niet erg vind) of futurischtisch
- lekker varierend, dus niet snel op uit gekeken
- grote velden
- tegen elkaar / samen werken tegen derde (pc)
- verschillende teams / volkeren
- Meer inhoud dan bv C&C (simel bouwen en vernietigen) en ruimte voor verschillen tactieken

Iemand suggesties??

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Company of Heroes ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasted82
Heb ik de demo van gespeelt, die vond ik een beetje tegen vallen qua gameplay... Een beetje te eenzijdig en vrij kleine velden... In de demo iig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlmh
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:37

dlmh

Lo-Fi

Spankey schreef op woensdag 22 november 2006 @ 14:41:
Hey luitjes,

Ik ben ook op zoek naar een leuke strategy game om samen met een maat van mij te spelen... De eisen zijn min of meer:

- niet te oud
- Niet te fantasy (hoewel ik dat niet erg vind) of futurischtisch
- lekker varierend, dus niet snel op uit gekeken
- grote velden
- tegen elkaar / samen werken tegen derde (pc)
- verschillende teams / volkeren
- Meer inhoud dan bv C&C (simel bouwen en vernietigen) en ruimte voor verschillen tactieken

Iemand suggesties??

Thnx
Warhammer 40.000: Dark Crusade

7 rassen (die duidelijk hun eigen sterke/zwakke kanten hebben) , meerdere tactieken mogelijk, zeer goede gameplay en speelt lekker weg. Lekkere duistere sfeer en goed veel gore op het slachtveld (leuk detail is dat de lijken lange tijd blijven liggen).

Draait als een zonnetje op m'n Core 2 Duo 2.13 GHz (Merom) & Geforce 7600GT op 1920x1200 met alle details op 'High', niet al te zware systeemeisen dus.

Ook de Campaigns zijn uitgebreid en bieden een unieke gameplay door toplevel- en zoomlevel- strategy.

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein

• Wasted82
Is weer een beetje aan de futuristische / spacey kant, naar mijn idee, Ik had wel gekeken naar Warhammer: Mark of Chaos, en de demo daarvan gespeelt, maar ook dat is niet echt wat we zoeken... (Ik weet het we zijn selectief, maar anders was ik er zelf ook wel uitgekomen :P ;) )

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
age of empires 3.

Speelt zich af van ongeveer 1500-1800. Economie is belangrijk, maar je kan ook je leger niet verwaarlozen

[ Voor 77% gewijzigd door Sissors op 23-11-2006 19:12 ]

Pagina: 1