Toon posts:

[2000] Delete temporary internet files by policy*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Mensen,

even een vraag.

Momenteel hebben wij binnen ons bedrijf diverse terminalservers staan. Nu is het momenteel zo dat als mensen hier op inloggen, gaan internetten etc en daarna weer uitloggen, de temporary internet files gewoon blijven staan.

Dit wil ik eigenlijk niet en ik vraag me dan ook af of het niet mogelijk is om via een local user policy (de machine zit niet in het domein) setting of iets dergelijks in te stellen dat deze elke keer als er uitgelogd word weer worden verwijderd.

De terminal server is een Windows 2000 server machine.

Graag wacht ik jullie ideen af.

Groeten, Arjan.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry als ik het bericht in de verkeerde categorie heb gezet. Wist niet precies waar het moest komen te staan.

• Regman_XP
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-02 20:06
Het is gevonden antwoord in google op de vraag "delete temporary internet files at logoff" levert 2 goeie tips op! http://www.petri.co.il/forums/showthread.php?t=5029

Had je al gezocht in Google?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Erjens,

In je topicstart mis ik een aantal belangrijke zaken. Een topic op GoT dient informatie te bevatten over de door jou ondernomen pogingen om een oplossing te vinden. Ik zie daar helemaal niks over terug. Ook staat je OS niet in de topictitel.
Wil je de http://gathering.tweakers.net/forum/faq nog eens goed doornemen.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Het zetten van de cache size op 0 zoals in dat topic wordt aangeraden zou ik niet doen, je haalt dan de performance heel erg onder uit en dat is niet nodig :)

De standaard 'oplossing' voor dit is eigenlijk tweeledig:
- Omdat de Temporary Internet in een "Local Settings" map staan, zal normaal gesproken deze folder ge-exclude zijn van het roamen, hierdoor blijven ze dus wel op de server staan maar verhuizen ze niet mee naar de server die de profiles host.

- Door het gehele profiel te wissen bij het uitloggen (een policy optie) los je normaal gesproken op dat er toch nog zaken blijven plakken van temp files, waaronder dus ook die temporary internet files.

Dat zou dan ook mijn advies zijn :)