Jij stelt je hier consistent vijandig op en hebt vervolgens het lef een ander arrogant te noemen.
Je hebt waarschijnlijk niet goed opgelet, maar ik ben zeker niet degene die het woord 'arrogant' als eerste in de mond nam. Dat was een van die 'vriendelijke' mensen, die daarmee de toon zette in deze thread. Dat je daar als moderator overheen leest, is een schande.
Het is arrogant om te denken dat mensen Windows draaien.
Dat denk ik niet, maar mensen die Windows toevallig draaien, kunnen mijn tooltje gebruiken, als ze dat willen.
Het is arrogant om te denken dat mensen .NET 2.0 geinstalleerd hebben staan.
Dat denk ik niet, maar mensen die .NET 2.0 toevallig geinstalleerd hebben staan, kunnen mijn tooltje gebruiken, als ze dat willen.
Het is arrogant om te denken dat mensen überhaupt net zo regelmatig hun PC updaten als dat jij doet.
Dat denk ik niet, maar mensen die toevallig recentelijk geupdate hebben (wat heet recentelijk, het is op 7 november 2005(!) gereleased), of daartoe bereid zijn, kunnen mijn tooltje gebruiken, als ze dat willen.
Het is arrogant om te denken dat .NET 2.0 maar tot de standaardsoftwareuitrusting van mensen dient te behoren.
Dat denk ik niet, maar mensen die toevallig .NET 2.0 hebben geinstalleerd, of daartoe bereid zijn, kunnen mijn tooltje gebruiken, als ze dat willen.
Het is arrogant om te denken dat mensen geen commentaar mogen leveren omdat het gratis is.
Dat denk ik niet, maar ik mag wel een wat vriendelijker en minder dwingende toon verwachten. En wat meer begrip als ik niet bereid ben om allerlei aanpassingen te gaan doen.
Als je zo ervaren bent, dan neem je een andere houding aan als mensen je ergens op wijzen.
Nee, ik hoef dit niet te pikken.
Als je zo ervaren bent, dan weet je dat een dergelijke dependecy voor incompatibiliteit zorgt.
Dat weet ik ja.
Als je zo ervaren bent, dan weet je dat het met weinig moeite op veel meer systemen wél zou werken.
Dat weet ik ook, ja.
Als je zo ervaren bent, heb je geen excuus. Je hebt jezelf zojuist in een hoekje gepraat.
Ik heb geen excuus nodig. Ik heb me dan ook niet in een hoekje gepraat. Maar jullie hebebn er met je ondankbaarheid en onvriendelijkheid wel voor gezorgd dat ik de moeite niet meer neem om een volgend tooltje hier te posten. Het is de moeite niet waard.
Je moet dringend het onderscheid leren tussen eerlijke kritiek en een persoonlijke aanval.
Dat ken ik maar al te goed, en ik blijf erbij dat ik gelijk heb, ook al deel jij die mening niet. Maar misschien zit er bij jou ook wel een haat jegens MS/Windows/.NET aan ten grondslag, waardoor je niet geheel objectief bent in deze. Er staan ook mensen aan mijn kant, gezien de posts in de thread hier.
Dat is waar jij voor kiest. Dan kies je dus ook voor 'hij doet het niet'.
Het punt is dat ik daarvoor kies, en dat mensen die keuze niet respecteren, en mij veroordelen en beledigen.
Wederom is het enkel jouw interpretatie die hier venijn in weet te ontdekken.
Nee, want ik heb medestanders in deze thread. Er zijn dus anderen die het zien. Dat jij het niet ziet, betekent niet dat het er niet is. Misschien wil je het wel niet zien, omdat je niet objectief bent.
Voor mij is hierbij de discussie ook ten einde. Ook ik steek niet meer dan x moeite in zaken die op niets uitmonden. Bedankt voor je tooltje en hopelijk doe je het de volgende keer anders.
Er komt geen volgende keer. Met dank aan de moderators van got. Jullie weten echt hoe je je behulpzame leden moet behandelen.
Het laatste woord is hier wat mij betreft niet over gesproken.
[
Voor 11% gewijzigd door
Verwijderd op 21-11-2006 11:17
]