Toon posts:

partities formateren

Pagina: 1
Acties:
  • 77 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer een nieuwe setup van windows op mijn computer te plaatsen, maar ik kom het volgende probleem tegen.
De harde schijf is opgedeeld in drie partities C: systeem D: data en een fat partitie.
Hoe kan ik hier een geheel van maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:08

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Dat kan je doen met de merge tool van Partition Magic :)
Mag ik je er op wijzen dat dit soort vragen eigenlijk in Opslagmedia & I/O Controllers horen :) Maar daar had je vast en zeker overheen gekeken ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Welkom op TMF, waar we ietswat andere dingen bespreken dan dit soort vragen (+1 inzichtvol).

Je zou bij een format alle partities kunnen vernietigen en na afloop de data terugzetten in de nieuwe complete partitie. (+1 inzichtvol?). Je kan ook zoeken naar tools op internet die de partitie kan wijzigen, zoals PartitionMagic (of klonen) dat kunnen (+1 behulpzaam?).

Maar hier zit je in principe verkeerd (-1 overbodig?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Deze vraag staat idd in de verkeerde thread, maar toch een antwoord: de suggesties van Outerspace en ecteinascidin zijn zeker goed, maar nodeloos ingewikkeld voor wat jij wil. Een geheel maken van de bestaande drie partities is eenvoudigweg voorzien in de Windows-installer. Wanneer hij je vraagt om een partitie te kiezen waarop je wil installeren kan je gewoon de drie bestaande partities wissen door op de toets te drukken die dat schermpje zelf aangeeft (de D dacht ik). Hij zal je daarna nogmaal bevestiging vragen. Als je dat voor de drie partities doet, dan is alle ruimte op de harde schijf beschikbaar en kan je gewoon een partitie maken (op L-drukken dacht ik) van alle beschikbare schijfruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-10 13:29

botoo

💀 too old to die young

Welkom op Got Bert1961.

Je post is in dit subforum niet op de juiste plaats, hier word over FP moderaties gesproken. Lees bij een volgende vraag eerst OM FAQ / Beleid eens rustig door, daar staan veel aanwijzingen en tevens weet je dan waar en hoe je een mogelijke volgende vraag kunt stellen.

Deze gaat hier op slot.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Dit topic is gesloten.