Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Onterechte backslash?

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Topicstarter
Ik zat toevallig in dit topic te kijken toen ik wilde weten wie die achtergrond gezet had. Ik klikte op view en zag dit: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/26867872

Ik zie een \ daar voor [html] bij quote bericht, maar zie de reden er niet van in? :)

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Tag-escaping :) Omdat een gewone user geen HTML rechten heeft wordt de [html] tag ge-escaped, ik vermoed dat dat gedaan is om performance redenenen, er is dan immers een rechtencheck minder nodig.

[ Voor 57% gewijzigd door AtleX op 18-11-2006 12:41 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Topicstarter
Ìk heb niets gezegd :X

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

In datzelfde stukje FAQ staat overigens "Tag escaping kan je toepassen op alle tags behalve de html-tag en de nohtml-tag daar deze gestripped worden om misbruik te voorkomen, zelfs als je geen rechten hebt op het gebruik van deze tags (in dat geval staan ze ook niet benoemd in deze faq)." Maar dat is dus niet zo, als ik het goed begrijp :) ?

DM!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik vindt die zin ook wat krom; volgens mij worden gedeeltes van die FAQ op basis van rechten getoond/verborgen; maar zo te zien gaat daar wat fout; of is de zinsconstructie gewoon een beetje raar :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Het strippen van de html en nohtml tags is uitgezet, ze worden nu dus escaped. De faq moet daar nog op aangepast worden.

Intentionally left blank

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Faq lokaal aangepast

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.