Raptor voor gamen?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-02 16:21

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Hey ik wil me pc een kleine boost geven en nu leek het me een goede upgrade om een Raptor schijf te installen. Dit lijkt me een goede schijf;

"WD 74GB SATA 10000RPM 16MB". 140 euro.

Hier zou dus Windows XP/Vista op komen, games en misschien nog wat programma's (zoals Premiere/Photoshop). Zou deze schijf goed in dit systeem passen?

AMD3500+
A8N-E
X1900XT
2x512MB Kingstone RAM

Maxtor DiamondMax10 (300 GB 7200RPM)
Seagate Barracuda (120 GB 7200RPM)

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Brakkie
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Brakkie

blaat

Als je ruimte hebt in je kast en een serial ata aansluiting op je moederbord dan past dat prima :p

Maareh met gamen heb je er in principe alleen profijt van bij het laden van maps.

Systeem | Strava

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-02 16:21

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Kheb een P180 Antec kast, dus er kunnen nog véél meer schijven bij.

Een raptor kan toch sneller data overbrengen? Dus ook laden van maps, maar ook bijvoorbeeld het laden van textures in games? Dan zou het een verschil moeten maken in bv RTS games.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Bas_zip
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-02 09:36
Bekijk de benchmark database eens zou ik zeggen. Daar kan je goed de verschillen zien tussen meerdere schijven...

http://tweakers.net/benchdb/suite/13

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je überhaupt research hebt gedaan. Begin hier: OM FAQ / Beleid, met name de volgende stukken zijn interessant: Welke moet ik nemen? en Hoe/waarmee kan ik mijn schijf/schijven het beste indelen? :)

Dit topic gaat dan ook dicht wegens gebrek aan aantoonbare inzet en research.

Dit topic is gesloten.