StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Up
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
And again.
StatBar.nl - @GoT
Lijkt me wel wat om aan te passen ja...
Mr. B., tell me... Dit heb je gewoon al weken in je hoofd zitten of niet?
"Zodra die funcite ingebouwd is ga ik dat aanstippen"
Oh das positief hoor
Oh das positief hoor
LOLOp donderdag 01 februari 2001 18:40 schreef IceStorm het volgende:
Mr. B., tell me... Dit heb je gewoon al weken in je hoofd zitten of niet?
Oh das positief hoor
StatBar.nl - @GoT
You are evading the question!Op donderdag 01 februari 2001 18:49 schreef Mr. B. het volgende:
[..]
LOL
Ja, die uploadfunctie zit er nu in idd...:) Ik zal de boel dit weekend ff van een updeetje voorzien; dan ka Arjen hem in Topix plakken.
Hier staat trouwens steeds de meest recente versie, echter zonder opmaaktags o.i.d.: http://www.kajcom.cistron.nl/zooi/faq.htm
Hier staat trouwens steeds de meest recente versie, echter zonder opmaaktags o.i.d.: http://www.kajcom.cistron.nl/zooi/faq.htm
Als we dan toch bezig zijn:
..dan kan dit ook wel ff veranderd worden. Daar hebben we tegenwoordig namelijk een sitecheck forum voor.Als je een nieuwe pagina hebt gebouwd of een bestaande hebt veranderd en je wilt anderen om een mening vragen, dan kan dat in het Webdesignforum.
Op donderdag 01 februari 2001 18:59 schreef IceStorm het volgende:
[..]
You are evading the question!
OK ik geef het toe... ik heb dit weken vantevoren allemaal gepland
StatBar.nl - @GoT
Pagina: 1