Goeie dag allemaal,
Ik heb weer eens vraag. Dit keer over Tom-Tom. Ik overweeg om een Tom-Tom te kopen, omdat ik altijd verdwaal met de auto
Ik heb gekeken op de markt, er zijn tegfenwoordig zoveel tom-tom navigatie systemen. Dat ik er niet uit kan komen welke ik moet kopen. Ik weet kortom er weinig van af.
Wat ik zoek:
betrouwbare navigatie systeem (liefs tom-tom)
standaard functies, niet te uitgebreid (mag, altijd mooi meegenomen)
niet te veel kosten (ben nog maar een student)
genoeg satteliet bereik (je hebt er 3 nodig om te kunnen navigeren tog neem ik aan? Hoe meer hoe nauwkeuriger, klopt dat?!
Touchscreen
vloeiend kunnen werken (dus niet dat het vastloopt)
en wat kost het updaten van kaarten (tom-tom) kost het per jaar? per keer dat je update?! of hoe gaat dat in zijn werking.
zat te denken aan TomTom One
met vriendelijke groeten
Ik heb weer eens vraag. Dit keer over Tom-Tom. Ik overweeg om een Tom-Tom te kopen, omdat ik altijd verdwaal met de auto
Ik heb gekeken op de markt, er zijn tegfenwoordig zoveel tom-tom navigatie systemen. Dat ik er niet uit kan komen welke ik moet kopen. Ik weet kortom er weinig van af.
Wat ik zoek:
betrouwbare navigatie systeem (liefs tom-tom)
standaard functies, niet te uitgebreid (mag, altijd mooi meegenomen)
niet te veel kosten (ben nog maar een student)
genoeg satteliet bereik (je hebt er 3 nodig om te kunnen navigeren tog neem ik aan? Hoe meer hoe nauwkeuriger, klopt dat?!
Touchscreen
vloeiend kunnen werken (dus niet dat het vastloopt)
en wat kost het updaten van kaarten (tom-tom) kost het per jaar? per keer dat je update?! of hoe gaat dat in zijn werking.
zat te denken aan TomTom One
met vriendelijke groeten