Toon posts:

HEEELP

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
eey eem ik had een paar vragen gestel op de vorig bladzijde en kan iemand die ook beantwoorden?
Ik snap het echt niet ik kreeg meldingen onder het rijden dat één van me drivers die de truck had gemaintance kan iemand hier wat over vertellen?? En die patch kan iemand vertellen of al die dingen ook echt zijn veranderd?? :?

Bedankt!!!!!!

Een hopeloze vrachtwagen chauffeur :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-10 21:13

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Uh? Zou je je vraag misschien nog eens kunnen stellen? Mod spelen hier is niet de bedoeling maar ik doe het toch maar even,

"Inderdaad is een topictitel HELP een beetje onzinnig als je niet minstens een fysieke tientonner op je af ziet denderen en je iemand nodig hebt om op de rem te trappen. Anders is het gewoon schreeuwerig maar nietszeggend.. (Kijk voor de grap eens naar alle andere titels op het forum).

Welkom op GoT trouwens!

Inderdaad is er al een 'groot' topic over dit spel: [PC] 18 Wheels of Steel: Haulin
Met deze schreeuwerige titel is dit topic een beetje slecht passend op het forum en ga ik het sluiten. Kijk indedaad in de handleiding, speel gewoon een uurtje en probeer wat, lees bovenstaand topic door en als je er nier uit komt: herhaal je vraag gerust in dat topic. Maar deze gaat op slot.

Omdat je nieuw bent, wil je wellicht http://gathering.tweakers.net/forum/faq even doorlezen."

Misschien moet je zijn tips even opvolgen?

[ Voor 89% gewijzigd door MrVegeta op 14-11-2006 20:09 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

verkeerde knopje?
sowieso een goede titel maken helpt :)

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-10 17:14
Ik denk dat je de post reply knop verward met de nieuw topic knop

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-10 15:13

DinX

Motormuis

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-10 21:13

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dit is de vraag.

"ik kreeg meldingen onder het rijden dat één van me drivers die de truck had gemaintance"

Dat ie wat heeft gedaan?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:40

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 20:07:
eey eem ik had een paar vragen gestel op de vorig bladzijde en kan iemand die ook beantwoorden?
Ik snap het echt niet ik kreeg meldingen onder het rijden dat één van me drivers die de truck had gemaintance kan iemand hier wat over vertellen?? En die patch kan iemand vertellen of al die dingen ook echt zijn veranderd?? :?

Bedankt!!!!!!

Een hopeloze vrachtwagen chauffeur :(
Als je in de HK een topic opent met deze titel en inhoud word je uitgescholden voor Toverstaf :D

Geweldig draadje dit, * SnoeiKoei popcorn pakt

[ Voor 5% gewijzigd door SnoeiKoei op 14-11-2006 20:18 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AuToMaTiC_
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
(overleden)
Prachtig :P
offtopic:
*Pakt dan ook maar paprikachips en een pilsje..

[ Voor 78% gewijzigd door _AuToMaTiC_ op 14-11-2006 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik was al gequote, maar herhaal mezelf nog even om het duidelijk te maken ;)
F_J_K schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 15:10:
Inderdaad is een topictitel HELP een beetje onzinnig als je niet minstens een fysieke tientonner op je af ziet denderen en je iemand nodig hebt om op de rem te trappen. Anders is het gewoon schreeuwerig maar nietszeggend.. (Kijk voor de grap eens naar alle andere titels op het forum).

Welkom op GoT trouwens!

Inderdaad is er al een 'groot' topic over dit spel: [PC] 18 Wheels of Steel: Haulin
Met deze schreeuwerige titel is dit topic een beetje slecht passend op het forum en ga ik het sluiten. Kijk indedaad in de handleiding, speel gewoon een uurtje en probeer wat, lees bovenstaand topic door en als je er nier uit komt: herhaal je vraag gerust in dat topic. Maar deze gaat op slot.

Omdat je nieuw bent, wil je wellicht http://gathering.tweakers.net/forum/faq even doorlezen :)
offtopic:
Negeer ajb. de typefouten die ik er maak :X

Dat je vraag in het grote topic niet is beantwoord is jammer, maar herhaal je vraag dan daar nog eens. Natuurlijk niet nog op dezelfde dag, maar 24 uur of een paar dagen later mag best.

Idem de vraag die je er nu bij stelt; stel die gewoon in dat topic (want het is bepaald niet specifiek genoeg voor een los topic). Al is het met die vraag wel heel erg nodig om duidelijker te zijn: wat wordt er gezegd en wat snap je er niet aan? <-- Ik ga er natuurlijk wel van uit dat je Engels kan lezen & begrijpen, anders wil je gewoon gen engelstalig spel installeren. Of Engels leren :+

Anyway, ook hier geldt: veel te schreeuwerige topictitel en de vraag past prima in [PC] 18 Wheels of Steel: Haulin
Omdat niemand je serieus gaat nemen met een dergelijke topictitel (stel je eens voor dat iemand in de bioscoop zo gaat schreeuwen met de vraag waar de kassa is :+ ), sluit ik het weer.

Edit: hoi Terr :w

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.