Toon posts:

Nvidia GeForce 6700XL videokaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn videokaart, Nvidia GeForce 6700XL, heeft een VGA en DVI uitgang. Ik wil twee monitoren met een digitale kabel aansluiten. Heb ik daar een kaart voor nodig met twee digitale uitgangen, of kan ik het ook met mijn kaart met behulp van een splitter? Wie maakt mij wijzer op dit vlak?

• Spitie
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Spitie

Ondertitel

vga to dvi converters bestaan (of andersom :P)

deze dingen http://www.alternate.nl/h...tails.html?artno=VKZ%2314

[ Voor 69% gewijzigd door Spitie op 14-11-2006 18:22 ]

Signature

• Goesiman
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-03-2024
Ik denk dat jij zo een nodig hebt.

[CiP] Le Régional Built To Last.

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Bij een DVI uitgang van een videokaart dienen een paar pinnen ook voor het doorgeven van een analoog signaal maar andersom gaat dit niet op geloof ik.

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 30-07 13:03
Admiral Freebee schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 18:41:
Bij een DVI uitgang van een videokaart dienen een paar pinnen ook voor het doorgeven van een analoog signaal maar andersom gaat dit niet op geloof ik.
lijkt me inderdaad niet dat je met zo'n convertor een analoog signaal om kan zetten naar digitaal ;)

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
-Eraser- schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 19:03:
[...]
lijkt me inderdaad niet dat je met zo'n convertor een analoog signaal om kan zetten naar digitaal ;)
In principe zou het wel kunnen natuurlijk, een TFT scherm met VGA ingang kan zelf ook een analoog signaal weer digitaliseren. Het lijkt me echter onmogelijk om op zo'n kleine ruimte een kwaliteitsvolle conversie te doen.
Pagina: 1