Toon posts:

Hoeveel Watt verbuikt een pc

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

ik vroeg me af hoeveel vermogen een computer verbruikt ? je kunt tegenwoordig zoveel verschillende uitvoeringen kopen, dat je onderhand niet meer weet wat je koopt en niet meer weet of je die grotere capaciteit ook echt nodig hebt..

bijv. wanneer weet je dat je computer niet meer genoeg heeft aan een 350W voeding en over moet stappen op 450W of zelfs meer ??

Is er een "software" programma om het aantal watts te meten welk je computer voeding op dat moment verbuikt ?

hoe kun je herkennen dat je voeding te weinig capaciteit heeft ?

hoeveel watt heb je nodig om een E6600 met GF9750GT en 4 HDD's ? red je dat met een 350 watt voeding ?

• robvanderaart
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-05 21:01
Ga naar de topic: Welke voeding heb ik nodig.

Daar staat een PSU Calculator.

Had je zelf wel even met Google kunnen vinden. :w

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

Verwijderd

Topicstarter
Maar heeft hier nooit iemand een computer programma voor geschreven die dit automatisch voor je uitzoekt ? zodat je enkel het huidige verbruik kunt aflezen ?

Verwijderd

Dan kan je veel gemakkelijker een verbruikmeter op je stopcontact zetten.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens rond in Overige Hardware, daarin gaat het over voedingen :) Dit topic gaat in ieder geval dicht.

robvanderaart: dat mag wel wat minder bot? Geef anders gewoon netjes voorbeeldzoeksleutels mee ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.