Anoniem: 175347
Mwah, blouse was iets te groot.... Maar nee niet met statief gemaakt, een of andere assistentAnoniem: 212351 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 21:50:
[...]
Leuke blouse![]()
![]()
Met de statyfus gemaakt?
ivm grootte (9MB) even een linkje:
http://www.thundernet.nl/foto/kapper.gif
[ Voor 12% gewijzigd door ThunderNet op 13-04-2007 14:21 ]
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Echt super gedaan, heel leuk!

I am the great Cornholio!

With sufficient thrust pigs fly just fine. However, this is not necessarily a good idea. It is hard to be sure where they are going to land, and it could be dangerous sitting under them as they fly overhead. rfc 1925

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Ontzettend mooie foto! Heb je dit allemaal met licht gedaan, of heb je jezelf ook een beetje bepoeierd (jaa we gaan weer verwerkwoordenMacsylver schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 11:43:
Zo nu weten jullie ook meteen weer hoe ik er uit zie...
De Foto:
[afbeelding]
Had even niks te doen, dus ik dacht laat ik eens een foto van mijzelf maken. En dan meteen wat dingen uittesten qua belichting met flitser en 1 huis tuin en keukenlamp.
Daarnaast gebruik gemaakt van een nieuwe achtergrond. Hoop dat jullie hem leuk vinden!
Verwacht er niet al te veel van. Het is puur om te kijken wat jullie van zo een foto vinden het is nogal moeilijk om van je zelf foto's te maken. En je zelf op de foto te accepteren!
Toon gedeeltelijke omschrijving
Ben benieuwd naar jullie reacties!
Hmm ook maar even mezelf posten
Gemaakt met een Pentax K1000 (mijn spiegelreflex uit 1977 (toen was ik er nog niet eens

fullsize url: http://www.deviantart.com/deviation/53897531/

[ Voor 22% gewijzigd door MidiMaze op 29-04-2007 14:12 ]
blabla
|>
blabla

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Commentaar dat ik een mongool ben heb ik al gekregen
<GerardHenninger> Commentaar dat ik een mongool ben heb ik al gekregenMet dank aan Gerard Henninger voor het idee"
<GerardHenninger>

[ Voor 25% gewijzigd door ThunderNet op 09-05-2007 00:13 ]
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
This is me @ work by Floor-is

En speciaal voor ThunderNet smijt ik er deze ook nog bij :

[ Voor 25% gewijzigd door dodge_911 op 08-05-2007 18:37 ]
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Hmm ik vind die draai lenzen met sport fotografie zowiezo niet handig, dan is zo`n trek geval makkelijkerRedXraD schreef op zondag 29 april 2007 @ 17:10:
Het ziet er idd misschien typisch uit, maar bij bijvoorbeeld sportfotografie (en andere 'snelle meuk') heb ik mijn camera ook zo vast, om de één of andere reden reageer ik wat sneller/makkelijker zo ofzo...
I am the great Cornholio!

Genomen door een vriendin van me in het vondelpark, terwijl ik een oude pola filter van haar aan het proberen was.
Genomen met een Minolta X300 (dacht ik).

Had helaas geen boeiende achtergrond hier in de buurt (rond m'n huis dus). Dan maar witte lucht.
Volgende keer iets meer groothoeklens pakken, dit is toch net iets te krap heb ik het idee (genomen met 50mm f/1.4)
Anoniem: 219360
Daar dacht ik ook aan toen ik de foto zagm0nkey schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 13:06:
[...]
Zou een poster kunnen zijn van een thriller, Cube of Saw ofzo
Bericht hierboven
Bericht hierboven
Plus dat ik het nut er niet van in zie om dat nu nog achteraf te doen...
[ Voor 21% gewijzigd door Sirius op 18-05-2007 00:04 ]
Prepare to worship again: http://luzifer.bandcamp.com/releases

[ Voor 31% gewijzigd door Omni superens op 24-05-2007 22:46 . Reden: foto weer zichtbaar maken ]
Hier zet ik een handtekening neer voor een van m'n fans :

Leuke serie, fijne belichting, toppienadroJ schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 13:11:
Wat zelfportretjes genomen uit verveling![]()
[afbeelding]
It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future
Er is iig genoeg ruimte voor die handtekeningGerardHenninger schreef op maandag 21 mei 2007 @ 02:10:
Ik dan ook maar weer eens....
Hier zet ik een handtekening neer voor een van m'n fans :
[afbeelding]

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future
EOS 400D kan dit niet of wel? ik loop hier iig ook tegen aan.. maar misschien doe ik iets foutajhaverkamp schreef op maandag 02 april 2007 @ 13:56:
[...]
Camera op AI Servo auto-focus, dan blijft hij steeds scherp stellen op de voorwerpen voor de camera. Maar dan moet je camera wel zo'n optie bieden.
kan hem namelijk wel op AI Servo zetten, maar hij stelt alleen scherp als ik de ontspan knop half ingedrukt hou. Niet wanneer ik een foto maak met de zelfontspanner..
[ Voor 18% gewijzigd door Martien op 07-06-2007 14:37 ]

Even vrolijk als altijd
[ Voor 3% gewijzigd door wisselwerking op 12-06-2007 18:21 ]

[ Voor 41% gewijzigd door DeoDupke op 21-03-2009 18:12 ]
No worries m8
bedoel je mijn duim? of die muizenval die op mijn neus geklemd zit?Anoniem: 164470 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 11:35:
Ik vind het een beetje zonde dat er daar wat voor je gezicht zit.
[ Voor 10% gewijzigd door DeoDupke op 14-06-2007 18:39 ]
No worries m8
Nu je het zegt, er zit een muizenval op je neus... Ik dacht eerst dat er iets door de lucht zweefde waar je met je rechterhand (voor de kijker links) naar greepDeoDupke schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 18:38:
[...]
bedoel je mijn duim? of die muizenval die op mijn neus geklemd zit?

Bericht hierboven
idd jammer, nu ik dit zo hoor had ik hem andersom moeten doen, dan had je de klem kunnen zien..Floris schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 21:15:
Het is dus eigenlijk hardstikke jammer dat het niet duidelijk (genoeg) is dat het om 3 muizenvallen gaat. Wel intrigerend zo
No worries m8
Anoniem: 164470
Muizeval en de duim eigenlijk ook wel!DeoDupke schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 18:38:
[...]
bedoel je mijn duim? of die muizenval die op mijn neus geklemd zit?

Ik ben (nog?) geen meubelstuk hier, maar hang hier nu wel opvallend vaak uit. Je raadt het al: ik heb een nieuwe cam. Geen superdeluxe dSLR ofzo, dat zou een beetje overkill zijn voor mijn eerste stapjes in de fotografie. Het is een fijne Fujifilm s5600 die lekker veel vrijheid biedt, veel meer dan mijn vorige compact (Canon PowerShot A300). Ik hoop dat ik hier veel plezier aan ga beleven en dat jullie mij dan ook vaak zullen terugzien hier.
Ik heb ook een zelfportretje erbij, natuurlijk. Deze is een paar jaar terug gemaakt met m'n oude cam en toont me op een plek waar ik graag vertoef: in bed
Dus, hallo allemaal... en dit ben ik:

[ Voor 2% gewijzigd door Punksmurf op 07-07-2007 23:25 . Reden: Verkeerde foto :X ]
met een hamer past alles
Anyway, hier een zelfportret. Redelijk heftig geshopped.

Nomad: mooie scherptediepte. Beetje jammer van de boom. Trekt de aandacht een beetje weg.
[ Voor 12% gewijzigd door Wybl op 10-07-2007 17:11 ]
Hmmm waar heb je die gekocht. * Micha herkent iets.Punksmurf schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 23:16:
Hallo allemaal!
Ik ben (nog?) geen meubelstuk hier, maar hang hier nu wel opvallend vaak uit. Je raadt het al: ik heb een nieuwe cam. Geen superdeluxe dSLR ofzo, dat zou een beetje overkill zijn voor mijn eerste stapjes in de fotografie. Het is een fijne Fujifilm s5600 die lekker veel vrijheid biedt, veel meer dan mijn vorige compact (Canon PowerShot A300). Ik hoop dat ik hier veel plezier aan ga beleven en dat jullie mij dan ook vaak zullen terugzien hier.
Ik heb ook een zelfportretje erbij, natuurlijk. Deze is een paar jaar terug gemaakt met m'n oude cam en toont me op een plek waar ik graag vertoef: in bed.
Dus, hallo allemaal... en dit ben ik:
[afbeelding]
met een hamer past alles
In je pupil zie ik nu wel een "hapje" uit de lichtbron, waar je zonnekap/lens zit?
Kan je niet beter een bordje om je flitskop vouwen/plakken?
Klopt, dat is de zonnekap. Misschien werkt het inderdaad beter om de diffuser vlak voor de flitser te plaatsen maar zolang dit werkt vind ik het goed. Ik ben een vrij lam persoon dus ik had niet zo'n zin om weer een bordje aan gort te knippen. Bovendien had ik een paar maanden terug een stukje papier vlak voor de flitser gehouden en toen ik opkeek zag ik er rook af komen, als het echt zo heet wordt daar lijkt het me verstandiger om het zo te laten... Maar ik kan er natuurlijk flink naast zitten.Toff schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 22:48:
@Wybl:
In je pupil zie ik nu wel een "hapje" uit de lichtbron, waar je zonnekap/lens zit?
Kan je niet beter een bordje om je flitskop vouwen/plakken?

[ Voor 5% gewijzigd door Arrigi op 15-07-2007 15:01 ]

Canon EOS 400D - Tamron 17-50mm f/2.8

[ Voor 16% gewijzigd door bokko! op 08-08-2007 15:49 ]
Mijn Flickr; Sony A7iii
kan ik me niet helemaal meer herinneren......
Mijn Flickr; Sony A7iii
Anoniem: 225994

gemaakt voor de witte deur van mijn kleding kast
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 225994 op 22-08-2007 18:29 ]
Hij moet nog een beetje bijgewerkt worden maar vond hem zo ookal wel leuk

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
@ Kwartjuh, jij komt hier niet vaak genoeg om te begrijpen dat dat soort shots niet gewaardeerd worden?
Idem voor Motormuisje dan lijkt me.GsJosh schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 18:51:
@ Kwartjuh, jij komt hier niet vaak genoeg om te begrijpen dat dat soort shots niet gewaardeerd worden?Lees de topicstart eens.
Anoniem: 229357

Was een beetje aan het kloten met een technische camera
[ Voor 10% gewijzigd door Tonio op 30-09-2007 03:53 ]
D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro

Op _nog_ slechtere dagen zo..

En dit draadje leverde inderdaad inspiratie op om wat te plaatsen..
*click me*
[ Voor 38% gewijzigd door programist op 10-10-2007 09:07 ]

kleur

de dame is jolien
iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!
Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Anoniem: 232303
gemaakt in florida.
moesten op de drag race auto's wachten en dan ga je maar wat raak schieten he.

Lekkere dof en dat driehoekslichtje geeft wel een geinig effect zo maarre, die peuken heb ik nou wel gezien in de tussentijd
[ Voor 8% gewijzigd door Sirius op 02-11-2007 00:06 ]
Prepare to worship again: http://luzifer.bandcamp.com/releases
Mja, was meer een beetje om de ruimte onder in te vullenSirius schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 00:05:
[...]
Lekkere dof en dat driehoekslichtje geeft wel een geinig effect zo maarre, die peuken heb ik nou wel gezien in de tussentijd
en Toff, tja, had toevallig 3 tl balken liggen, en wou eens kijken of het effect ook is wat je verwacht
Anoniem: 172418

Die bewerking is is echt mooi gedaan, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Altijd leuk om een beetje met Photoshop jezelf te bewerken
@hierboven: daar was ik ook benieuwd naar ja!
[ Voor 8% gewijzigd door Xelle op 11-11-2007 22:25 ]
Ik dan ook maar......... en inderdaad, ik ben totaal niet foto geniek

je hebt de lelijke kant van je gezicht maar weggespiegeld

Ik maak altijd een groepsfoto na een shoot. Heb eigenlijk geen idee wat ik voor moet stellen, ik had gewoon zin om een bril op te doen met bijpassende bontkraag en ohja, lipstick
Let wel, we zitten hier in FGS FVM, er wordt wel een minimale fotografische kwaliteit verwacht. Foto's van jou met een "nokiN" of "nonaC" in de spiegel genomen vallen daar dus niet onder.