[showcase] Red Bull Knock-Out

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:42

mphilipp

Romanes eunt domus

Topicstarter
Gisteren lekker zand verzameld en wat leuke knipjes gemaakt. Ik post hier alleen de portretstand foto's want anders zijn ze te breed (en ik heb zoals bekend geen zin om voor elk forum weer andere picas te fabriceren).

Afbeeldingslocatie: http://www.philippens.net/racepix/d/2822-2/da2b7615.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.philippens.net/racepix/d/2828-2/da2b7627.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.philippens.net/racepix/d/2843-2/da2b7742.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.philippens.net/racepix/d/2855-2/da2b7844.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.philippens.net/racepix/d/2876-2/da2b7910.jpg

Meer moois in mijn digitale zandbak.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:46

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Ik zag 1 van je foto's al op Nu.nl langskomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de meeste foto's vind ik heerlijk qua actie!
de compositie van foto 1 ligt me het best, alleen het logo dat je erin hebt gezet stoort me enorm.
2: beetje onrustige achtergrond en hij lijkt saai doordat het van voren genomen is
3: meer ingezoomd had het er vast beter uit gezien
4: jammer van die man op de achtergrond, was je vast ook al opgevallen dat het de foto wat minder maakt
5: in landschapsstand leek me deze leuker, voor de rest wel goed afaik
zet er trouwens wel even test/show-case voor, maakt het forum wat overzichtelijker :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er goed uit mphilipp! :)

Ik was zelf ook nog van plan te gaan (samen met m'n vriending), maar heb het door het slechte weer toch maar niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 14:36:
de meeste foto's vind ik heerlijk qua actie!
Mooi! Was ook de bedoeling.
2: beetje onrustige achtergrond en hij lijkt saai doordat het van voren genomen is
Recht van voren is bewust, hij rijdt recht op me af namelijk... Fotograferen kon je daar echt heel erg gevaarlijk maken.

Check op mijn site die foto's van de start (deze en de volgende; je ziet er een bos rijders op me af komen en ze rijden dus echt enkele meters van me af. Ik (en de andere fotografen) moesten écht snel naar achteren want de achterste rijders konden niet zien dat wij daar stonden. Ik zat dus van top tot teen onder het zand/water enzo...

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14:43
Nice pics!

Mooi evenement ook! Zouden er meer van mogen zijn :D, heb er niet door kunnen kitesurfen maar dat mag de pret niet drukken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 14:36:
alleen het logo dat je erin hebt gezet stoort me enorm.
snap je het niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffert
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:45
mooi om die concentratie in de ogen van de rijder te zien bij je 1e plaatje :).

hmz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 13:38

Zoefff

❤ 

Vergeet je de volgende keer niet om een tag (show- of testcase) in de titel te zetten? ;)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Topicstarter
Zoefff schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 16:06:
Vergeet je de volgende keer niet om een tag (show- of testcase) in de titel te zetten? ;)
Ik denk het wel...ben erg vergeetachtig (hoort bij de leeftijd) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik schaam me diep, ik was ook net wakker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Vette action shots, jammer dat je niet de 4:3 fotos post, ik heb op je site gekeken en er zitten echt een paar bij die snelheid uitademen. Ook een vette pic vond ik eentje, waar het leek alsof je zelf tussen de actie zat :)

Ik ga zelf dalijk een testcase openen, was jaloers op diegenen met een perskaart hahah!

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Topicstarter
aramdin schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 21:45:
Ook een vette pic vond ik eentje, waar het leek alsof je zelf tussen de actie zat :)
Als dat die ene van de start is (met veel motoren op dat rechte stuk dus) is dat ook zo. Ik moest vlak na die foto's duiken want de tweede zwerm motoren kon door de bagger niet zien dat wij daar stonden... :o
Ik en de camera zaten ook onder de bagger. Maar zo hoort het ook: alles voor een mooie plaat.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Hahah, biddend dat je cam niet kapot was. Had jij btw een dikke rugzak + groene trui aan?

[edit]
Ik heb net mn testcase geopend > [Testcase] Red Bull Knockout Race

[ Voor 38% gewijzigd door aramdin op 14-11-2006 22:16 ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:42

Rudedadude

Maybe we were born to run

Sowee! Jij hebt een goede sportstand op je camera :P
Erg mooie foto's waar veel actie in zit. Leuk om te zien dat in elke foto het scheve perspectief meewerkt hieraan.

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Topicstarter
aramdin schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 22:15:
Hahah, biddend dat je cam niet kapot was.
Nee, niet bidden. Een 1D is waterproof. Alleen mijn lens niet, maar zo'n vaart loopt dat niet. Het meeste zat op de het UV filter. Dat was dus een paar minuutjes poetsen. Ik was aan het einde van de dag een soort Pretzel...ik stond stijf van het zout...

@Rudedadude: 8) Sportstand roeleert grote tijd!

[ Voor 6% gewijzigd door mphilipp op 14-11-2006 22:35 ]

Pagina: 1