Dit is mn eerste testcase
Ik was blij dat het weer uiteindelijk meezat, toen ik opstond was ik bijna niet meer gegaan sinds het keihard regende. Ben blij dat ik uiteindelijk wel geweest ben, het was voor mij de gouden mogelijkheid om mn nieuw aangeschafte Nikkor 70-300G lens eens op de proef te stellen.
De kitlens was gewoon niet toereikend, sinds ik niet als mphilipp een perskaart had en zo verdoemd was om vanaf de boulevard te schieten. Sinds er zoveel publiek hierop afkwam was het soms zwaar irritant om een foto te schieten, maar de meeste mensen waren erg behulpzaam als ik vroeg of ik er even langsmocht om een paar fotos mocht schieten
1.

Grote versie
2.

Grote versie
3.

Grote versie
4.

Grote versie
5.

Grote versie
6.

Grote versie
7.

Grote versie
Bekijk de foto's aub eerst op groot formaat alvorens me neer te sabelen met opbouwende kritiek
Alle commentaar is welkom, ik ben een newbie op dslr gebied en sta maar al te graag open voor verbetering van mn "skillz"
Was voor mij een erg leerzame dag & kijk nu alweer uit naar een dergelijk evenement!
De kitlens was gewoon niet toereikend, sinds ik niet als mphilipp een perskaart had en zo verdoemd was om vanaf de boulevard te schieten. Sinds er zoveel publiek hierop afkwam was het soms zwaar irritant om een foto te schieten, maar de meeste mensen waren erg behulpzaam als ik vroeg of ik er even langsmocht om een paar fotos mocht schieten
1.

Grote versie
2.

Grote versie
3.

Grote versie
4.

Grote versie
5.

Grote versie
6.

Grote versie
7.

Grote versie
Bekijk de foto's aub eerst op groot formaat alvorens me neer te sabelen met opbouwende kritiek

Was voor mij een erg leerzame dag & kijk nu alweer uit naar een dergelijk evenement!
[ Voor 1% gewijzigd door aramdin op 14-11-2006 22:13 . Reden: Laatste foto vervangen door een ander ]