Deze ochtend kwam ik op m'n werk en opende ik een pagina waar ik gisteren mee was begonnen. Ik merkte dat enkele zaken niet meer correct werden weergegeven.
Het leek erop dat FireFox plotseling elke link een padding onderaan van enkele pixels gaf:
Safari (correct):

FireFox (fout):

Mijn eerste gedacht was dat ik iets had misdaan in m'n CSS, maar later tijdens het surfen bleek dat er nog andere sites in de mist gingen:
Safari (correct):

FireFox (fout):

Als ik onder een ander profiel inlog worden de pagina's perfect weergegeven, dus denk ik dat het eeen conflict is met andere software...
Enig idee hoe ik dit kan verhelpen?
Hartelijk dank, want dit stoort me mateloos...
Mijn versie: Mozilla/5.0 (Macintosh; U; Intel Mac OS X; nl; rv:1.8.1) Gecko/20061010 Firefox/2.0
Het leek erop dat FireFox plotseling elke link een padding onderaan van enkele pixels gaf:
Safari (correct):

FireFox (fout):

Mijn eerste gedacht was dat ik iets had misdaan in m'n CSS, maar later tijdens het surfen bleek dat er nog andere sites in de mist gingen:
Safari (correct):

FireFox (fout):

Als ik onder een ander profiel inlog worden de pagina's perfect weergegeven, dus denk ik dat het eeen conflict is met andere software...
Enig idee hoe ik dit kan verhelpen?
Hartelijk dank, want dit stoort me mateloos...
Mijn versie: Mozilla/5.0 (Macintosh; U; Intel Mac OS X; nl; rv:1.8.1) Gecko/20061010 Firefox/2.0
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2006 10:25 . Reden: Versie toegevoegd ]