Toon posts:

partities weg, dan ook data kwijt?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren mijn pc opnieuw geinstalleerd, maar nu zijn er van 1 harde schijf (niet de c-schijf) mijn partities weg. Hij wordt dus niet herkend door Windows.

Probleem is nu, dat op deze schijf al mijn belangrijke documenten staan.
Is er een manier om deze data toch terug te krijgen, ook al wordt aangegeven dat ie geen partities meer heeft ?

Please help !!!

Verwijderd

Als je de hardeschijf niet formateer kun je alle data nog terug halen.
Zelf heb ik dat gedaan met Get Data Back volgens mij.
maar er zijn heel veel tooltjes te vinden op internet.

• ReZ1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-02 17:57
Dat staat heel mooi uitgelegd in de FAQ van dit forum :)
OM FAQ / Beleid
Sowiezo gewoon niets doen met die pc en de harddisk in een andere pc hangen om dan bovenstaande tooltjes te proberen is het verstandigste wat je kunt doen :)

Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Zet je PC uit, doe er helemaal geen schrijfacties meer mee en ga via een andere PC OM FAQ / Beleid lezen. Die geeft in principe alle relevante tips.
offtopic:
En zorg dat je voortaan altijd backups hebt.
Ik verwijder trouwens een half dozijn overbodige leestekens uit je titel.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kijk eerst eens in diskmanagement of die schijf er wel herkent wordt en of je niet alleen even het volume hoeft te importeren :)

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op maandag 13 november 2006 @ 09:59:
Kijk eerst eens in diskmanagement of die schijf er wel herkent wordt en of je niet alleen even het volume hoeft te importeren :)
Ik zit nu op mijn werk, maar volgens mij werd hij wel herkend en er stond ook dat het apparaat ingeschakeld was. maar hij is niet zichtbaar ondere windowsverkenner. Volume importeren, hoe doe je dat?

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 10:09:
[...]

Ik zit nu op mijn werk, maar volgens mij werd hij wel herkend en er stond ook dat het apparaat ingeschakeld was. maar hij is niet zichtbaar ondere windowsverkenner. Volume importeren, hoe doe je dat?
Volumes inporteren kun je vanuit je diskmanagement doen (simpelweg met de rechtermuisknop op de schijf).
Of je moet het ding even activeren op dezelfde manier (maar dat hangt een beetje af van het feit of het een dynamische drive is of niet).

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

De FAQ van dit subforum is hier duidelijk zat over, zie de eerdergenoemde linkjes :) Aangezien we nergens uit je topicstart kunnen afleiden wat je allemaal zelf al hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met betrekking tot het probleem, gaat dit topic dicht. Zie verder ook de Algemene gedragsregels (Netiquette) voor een uitleg over de werking van GoT
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.