Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

TyTn en edge

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views sinds 30-01-2008

• tvtech
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-11 18:41
Ik lees al een tijd dit forum en zie veel staan over de MDA Vario II icm met PIT van T-Mobile. Nu zag ik dat je bij Telfort ten eerste veel meer korting krijgt en dus een originele TyTn kan kopen (via algebeld.nl bv.) voor €106,- terwijl de Vario II mij €229,- moet kosten, maar ook dat je bij Telfort een maximaal online bundel kunt kopen voor €9,50 en dan via edge kan internetten. Da´s dus een stuk sneller dan via gprs/gecapte umts van T-Mobile. En je hebt een simlock vrije TyTn. Goed, je hebt een limiet van 1Gb...

Vragen zijn nu dan ook:
-Kun je meer met de TyTn dan de Vario II (ik las zoiets in het begin van dit forum maar de exacte verschillen staan er niet bij helaas).
-Gaat het internetten goed met Telfort edge, ik wil dan met name streaming naar bv radio luisteren. En wat ben je dan ongeveer kwijt in een half uurtje aan data? En heb je genoeg aan die 1Gb met streamen en wat internetten (kwartiertje per dag ongev.). Heb al het edge forum gelezen, maar kon het niet vinden.

Ok, veel vragen, maar hopelijk weten jullie meer! Alvast bedankt!

Hoeiendag!

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Persoonlijk zou ik voor de Tytn ipv. de Vario 2 gaan puur ivm. compatibiliteit van ROM-updates. T-mobile is over het algemeen trager met het uitbrengen van ROM-updates en ik heb slechte ervaringen met T-Mobile branded apparatuur te flashen met HTC/QTEK Roms, terwijl dit feitelijk geen probleem zou moeten zijn. Volgens mij is er verder geen tussen de Tytn en de Vario II verschil, behalve de 'looks' en het sim-lock verhaal.

Over Telfort internet heb ik niets te zeggen, misschien had je deze vraag beter in HTC Mercury / Hermes (HTC TyTN / MDA Vario II ) Deel 4 kunnen stellen

[ Voor 15% gewijzigd door Righteye op 12-11-2006 14:59 ]

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

• tvtech
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-11 18:41
Righteye schreef op zondag 12 november 2006 @ 14:58:

Over Telfort internet heb ik niets te zeggen, misschien had je deze vraag beter in HTC Mercury / Hermes (HTC TyTN / MDA Vario II ) Deel 4 kunnen stellen
Dat was ook de bedoeling, maar dit is m´n eerste post en had dus op reply moeten klikken ipv nieuw...
Excuses aan allen!
En dank voor je reactie, ik ben ook wel voor een TyTn ipv een Vario, en heb dan volgens mij ook geen simlock.

Hoeiendag!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Om alles over de Mercury/Hermes/Tytn/Vario centraal te houden, gaan we verder in HTC Mercury / Hermes (HTC TyTN / MDA Vario II ) Deel 4, waar tvtech de vraag ook al heeft gesteld :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dit topic is gesloten.