Welke Mousepad

Pagina: 1
Acties:

• eSCe
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-02 17:16
Goeiavond,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe muismat maar ik weet echt niet welke dus ging ik maar googlen. Na een kwartier te googlen ben ik echter niet veel wijzer geworden :/
dus dacht ik "mss kunnen de tweakertjes me helpen" :+ }:O

heeft iemand suggesties, ik heb een Logitech G5
- mijn budget ligt +-45€
- hij moet groot zijn (haat het als je naast je mat zit bij gamen :( )
- liefst zwart (aangezien mijn muis, toetsenbord, headset en scherm zwart zijn :9 :+ )

heeft iemand ook een G5, zoja welke mousepad gebruik jij?

Grtz

Verwijderd

een steelpad dat vind ik persoonlijk de beste muismatten:

http://tweakers.net/price...riceMin=0&priceMax=&land=

Verwijderd

[PC] Muizen, Mousepads & andere muisgerelateerde zaken

Staan wat ervaringen in. Goede muismat is natuurlijk persoonlijk maar zelf vind ik de Steelpad 4D erg lekker muizen, en hij is ook niet zo duur.

• Rigi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-11-2018
Misschien een everglide monstermat?
http://www.everglide.com/...gcategory&id=14&Itemid=26

Ik heb er persoonlijk weinig ervaring mee, maar kan me herinneren dat het erg goed werd ontvangen

• jeryz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-01 11:10
Hoi,

Ik heb ook een G5, en gebruik een SteelPad 3S, groot genoeg en glijdt als Sven Kramer... ;)

http://www.steelpad.nl

• Vectrox
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-01 10:28

Vectrox

\m/ 0_0 \m/

Ik heb een Logitech G5 en gebruik al anderhalf jaar de Steelpad 4D... Niet een heel grote muismat maar zet verkopen ook grotere.. Enige nadeel van mijn muismat is dat hij aan slijten is na anderhalf jaar intensief gamen :P

Verder als ik een nieuwe muismat ga aanschaffen dan zal ik een Icemat 2nd Edition kopen, deze is te vinden in de pricewacht ;).

Maar waarom heb je een grote muismat nodig? Als je je muis gevoeligheid eens lager zet, dan heb je geen grote muismat nodig :P het is misschien even oefenen maar het werkt wel _/-\o_

Personal Homepage

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-02 10:09
Stoffen mat imo, icm met hyperglides is het heel glad, en de hyperglides houden het ook nog langer vol, makkelijk schoon te maken ook, en lekker warm aan je pols.

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik heb een G7 en gebruik eeen grijs/zwarte Corepad Magna , werkt heel goed :)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Een (zwart) A4tje dat je vastzet met 2 plakbandjes. Dat moet toch lukken voor €45 en dat werkt imho net zo goed als een 'echte' muismat.
Of denk ik te simpel?

• Laurens
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Een Func Surface 1030. Die heb ik al 4 jaar en bevalt uitstekend i.c.m. mijn even oude mx500.

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-02 16:07

yassine

Nothing to it but to do it!

Hier ook een G5 en werkt perfekt met de Steelpad QCK.

Echt een aanrader!!

Je heb Mini, Medium, en large.

Zelf heb ik medium.

Verwijderd

Hahah.. ik heb hier de Corepad XXXL Zeker niet te klein, mist nooit ruimte, ideaal @ lan party's aangezien die tafels vaak nogal brak zijn, en is ideaal op een g5,g3 razor of welke muis dan ook.

Voor iets van 23,50 is dit dan ook een koopje :D

@ Yassine: De grootte van je muismat ligt aan je sens. High sens = small, low sens = large.

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-02 16:07

yassine

Nothing to it but to do it!

Verwijderd schreef op zondag 12 november 2006 @ 00:21:
Hahah.. ik heb hier de Corepad XXXL Zeker niet te klein, mist nooit ruimte, ideaal @ lan party's aangezien die tafels vaak nogal brak zijn, en is ideaal op een g5,g3 razor of welke muis dan ook.

Voor iets van 23,50 is dit dan ook een koopje :D

@ Yassine: De grootte van je muismat ligt aan je sens. High sens = small, low sens = large.
Ow dat heb ik nooit geweten.

Weer iets nieuws geleerd :)

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-02 15:25

KatirZan

Wandelende orgaanzak

werk hierzelf al enkele maanden op een eXactMat van Razer :) super, niet geheel geluidloos, maar zeer geschikt voor (laser) gaming en controll applicaties (foto bewerking, video bewerking, noem maar op :) )

de mat maakt wel wat geluid, maar in combinatie met een goede muis heb je hier nauwelijks last van (zelf een Logitech MX518)

Wabbawabbawabbawabba

• eSCe
Werkt een G5 wel op een icemat? want na een beetje te lezen zie ik dat hij van glas gemaakt is, maar weerkaatst de laser straal niet? ik heb ooit eens gelezen dat je niet mag gamen op een tafel met glazen ondervlak 8)7

• Xelle
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03:22
eSCe schreef op zondag 12 november 2006 @ 01:41:
Werkt een G5 wel op een icemat? want na een beetje te lezen zie ik dat hij van glas gemaakt is, maar weerkaatst de laser straal niet? ik heb ooit eens gelezen dat je niet mag gamen op een tafel met glazen ondervlak 8)7
Een vriend van mij heeft ook een G5 met een icemat gehad maar dit ging niet. Nu heeft ie een steelpad en dat werkt prima!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-02 18:59

Koppensneller

winterrrrrr

Xelle schreef op zondag 12 november 2006 @ 12:38:
[...]

Een vriend van mij heeft ook een G5 met een icemat gehad maar dit ging niet. Nu heeft ie een steelpad en dat werkt prima!
Ik heb hier zelf een G5 icm met een Icemat (zwart) liggen, en dat werkt perfect. Zeg maar tegen je vriend dat ie de firmware van zn G5 even moet updaten...

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-02 12:52
Corepad Eyepad Medium vind ik fijn werken met de G5.
Groter zou ik niet nemen, vind deze namenlijk al groot genoeg.

• eSCe
Ik denk dat ik voor een zwarte Icemat ga gaan, ziet er wel nog mooi ding uit

bedankt iedereen!

Verwijderd

Zelfbouw zou ook kunnen, ik heb gewoon een stalen plaat geschuurd.
En de bodem van koekenpannen met anti-aanbaklaag schijnt ook goed te werken. Het is natuurlijk leuker, en veel goedkoper. Die merkmuismatten zijn al snel 30 euro :/

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 31-12-2025

SpX

Ik zou voor een Steelpad S&S gaan.

Gebruik hem icm een MX518 en Hyperglidez( speciale voor S&S ). Eerder had ik een 4D, maar deze vond ik te ruw aanvoelen, en speelde elke keer anders leek het wel. Dit is met de S&S niet het geval, en werkt perfect icm met de Hyperglydez.
Pagina: 1