Ik heb een compaq proliant (ML370) server, de hardware enz werkt wel allemaal. Het enige probleem is dat ik er niks op geinstalleerd kan krijgen, geen bestruings systeem dus. Dit komt omdat de server altijd vanaf een boot server is geboot, nu vind de install geen hdd's. Ik weet eigenlijk niet echt of dit op te lossen is. Met een linux ubuntu cd kan ik wel gewoon opstarten, maar ik kan dus niks installeren.
Ik heb geprobeerd om een keer het bios batterijtje eruit te halen, aan te zetten, bios batterijtje erin. opnieuw aangezet had geen nut, een keer drivers gezocht op internet dit hielp ook niet. Het zou fijn zijn als iemand wist hoe ik dit probleem op kan lossen?
De specs weet ik niet precies, het is een pentium 3 iig, moederbord support dual proc. er zit volgens mij 384mb ecc registerd ram in can compaq zelf.
Ik heb geprobeerd om een keer het bios batterijtje eruit te halen, aan te zetten, bios batterijtje erin. opnieuw aangezet had geen nut, een keer drivers gezocht op internet dit hielp ook niet. Het zou fijn zijn als iemand wist hoe ik dit probleem op kan lossen?
De specs weet ik niet precies, het is een pentium 3 iig, moederbord support dual proc. er zit volgens mij 384mb ecc registerd ram in can compaq zelf.