Lage moderaties PS3 bericht

Pagina: 1
Acties:

• Surkow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-11 15:13

Surkow

$µr|{0w

Topicstarter
Een aantal reacties die zijn geplaatst als reactie op nieuws: Playstation 3 gelanceerd in Japan zijn exteem omlaag gemod. Onder andere een van mijn posts. Ik kan me voorstellen dat berichten die uit een enkel woord bestaan geen toegevoegde waarde hebben. Of dat er sprake is van fanboy gedrag. Ik probeerde echter iemand te vertellen die beweerde dat de graphics van de PS3 helemaal niet beter waren dan die van de XBOX360 dat er misschien ook wel andere gebieden waren waar de PS3 hardwarematig op uitblinkt.

Edit: whoeps...ik denk dat dit bericht beter past in Het kleine-mismoderatietopic [pilot]

[ Voor 8% gewijzigd door Surkow op 11-11-2006 21:41 ]

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

Albert Einstein

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
Je hebt gelijk dat er nog heel wat moderaties beter kunnen, console draadjes hebben de neiging 'leuke' discussies op te leveren. Gelukkig is de draad nog jong :)...

Wat betreft jouw eigen reactie, die schommelt al 3 uur lang tussen de 0 en de +1. Ik moet zeggen dat, hoewel je misschien gelijk hebt, je reactie nou ook niet echt uitblinkt in toegevoegde waarde. Bovendien zie ik niet vaak reacties van een zin een score van meer dan +2 halen. Ik denk dat de score prima is zo :)

Even geduld nog... ik denk dat de boel zich snel genoeg recht trekt.

http://twitter.com/randalpeelen

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Het zijn mooie draden inderdaad. Ik spuer iig ook af omdat ik wel eens een recensie wil zien. Hoe snel of hoe mooi dat in ptaktijk uitvalt.

Maar de draad is nog jong en we kijken het even aan. Voor de TS-reactie zal er waarschijnlijk niet veel inzitten. De opmerking dat Cell idd physics mogelijk maakt is een goede, maar wat voegt physics momenteel toe? Het ziet er een tikkie mooier uit.....

• Surkow

Surkow

$µr|{0w

Topicstarter
M'n reactie is inderdaad niet erg onderbouwd. Ik had ook niet de intentie om urenlange discussies aan te gaan.Toch denk ik niet dat het de bedoeling is dat zo'n post meteen de grond in wordt geboord.
ecteinascidin schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 20:17:
[...]

Voor de TS-reactie zal er waarschijnlijk niet veel inzitten. De opmerking dat Cell idd physics mogelijk maakt is een goede, maar wat voegt physics momenteel toe? Het ziet er een tikkie mooier uit.....
De physics kunnen de spellen ook realistischer maken.

[ Voor 50% gewijzigd door Surkow op 11-11-2006 21:44 ]

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."

Albert Einstein

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:47
What's the fuzz? Je reactie wordt toch niet de grond ingeboord? Hij staat gewoon op 1. In mijn ogen is dat een verdedigbare score...

• Surkow

Surkow

$µr|{0w

Topicstarter
bszz schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 21:29:
What's the fuzz? Je reactie wordt toch niet de grond ingeboord? Hij staat gewoon op 1. In mijn ogen is dat een verdedigbare score...
In het begin was de score 0. Gelukkig staat hij nu weer op 1. Dus redelijk verdedigbaar ja.

Albert Einstein

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
Heb de draad vandaag nog even onder handen genomen.... op een paar uitschieters na ziet het er aardig uit.

http://twitter.com/randalpeelen

Pagina: 1