"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."
Albert Einstein
            Je hebt gelijk dat er nog heel wat moderaties beter kunnen, console draadjes hebben de neiging 'leuke' discussies op te leveren. Gelukkig is de draad nog jong 
...
Wat betreft jouw eigen reactie, die schommelt al 3 uur lang tussen de 0 en de +1. Ik moet zeggen dat, hoewel je misschien gelijk hebt, je reactie nou ook niet echt uitblinkt in toegevoegde waarde. Bovendien zie ik niet vaak reacties van een zin een score van meer dan +2 halen. Ik denk dat de score prima is zo
Even geduld nog... ik denk dat de boel zich snel genoeg recht trekt.

Wat betreft jouw eigen reactie, die schommelt al 3 uur lang tussen de 0 en de +1. Ik moet zeggen dat, hoewel je misschien gelijk hebt, je reactie nou ook niet echt uitblinkt in toegevoegde waarde. Bovendien zie ik niet vaak reacties van een zin een score van meer dan +2 halen. Ik denk dat de score prima is zo
Even geduld nog... ik denk dat de boel zich snel genoeg recht trekt.
            Het zijn mooie draden inderdaad. Ik spuer iig ook af omdat ik wel eens een recensie wil zien. Hoe snel of hoe mooi dat in ptaktijk uitvalt.
Maar de draad is nog jong en we kijken het even aan. Voor de TS-reactie zal er waarschijnlijk niet veel inzitten. De opmerking dat Cell idd physics mogelijk maakt is een goede, maar wat voegt physics momenteel toe? Het ziet er een tikkie mooier uit.....
            Maar de draad is nog jong en we kijken het even aan. Voor de TS-reactie zal er waarschijnlijk niet veel inzitten. De opmerking dat Cell idd physics mogelijk maakt is een goede, maar wat voegt physics momenteel toe? Het ziet er een tikkie mooier uit.....
            M'n reactie is inderdaad niet erg onderbouwd.  Ik had ook niet de intentie om urenlange discussies aan te gaan.Toch denk ik niet dat het de bedoeling is dat zo'n post meteen de grond in wordt geboord.
                    De physics kunnen de spellen ook realistischer maken.ecteinascidin schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 20:17:
[...]
Voor de TS-reactie zal er waarschijnlijk niet veel inzitten. De opmerking dat Cell idd physics mogelijk maakt is een goede, maar wat voegt physics momenteel toe? Het ziet er een tikkie mooier uit.....
[ Voor 50% gewijzigd door Surkow op 11-11-2006 21:44 ]
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."
Albert Einstein
            What's the fuzz? Je reactie wordt toch niet de grond ingeboord? Hij staat gewoon op 1. In mijn ogen is dat een verdedigbare score...

In het begin was de score 0. Gelukkig staat hij nu weer op 1. Dus redelijk verdedigbaar ja.bszz schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 21:29:
What's the fuzz? Je reactie wordt toch niet de grond ingeboord? Hij staat gewoon op 1. In mijn ogen is dat een verdedigbare score...
Albert Einstein
            Heb de draad vandaag nog even onder handen genomen.... op een paar uitschieters na ziet het er aardig uit.

Pagina: 1