Toon posts:

nieuwe videokaart (radeon 1600xt agp)

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Ik wil binnenkort een nieuw videokaart kopen maar ik wil de volgende weten.Ik heb namelijk een sempron 2800+budget cpu een oude asus a7n8xe-d met 1024 mb dual channel ddr400 gehuegen en g4 ti 4600.Ik kan de laatste uitgekomen spellen niet spelen zoals bf2 en 2142 die ik niet wil missen.Mijn videokaart ondersteunt geen pixel shader 3.0 wat ik wel nodig heb om bf2 te kunnen spelen.Ik wil de ati radeon x1600xt kopen.Ik heb mijn sempron brut overgeclockt naar 2300Mhz.DE sempron die ik heb is in princiepe een athlon xp want het heeft 256 kb l2 cach.Hij presteerd nu beter dan een athlon xp3200+.Kan Ik problemen krijgen als ik de Ati radeon x16600 koop?

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:41
nee, verwacht ik biet, draai er zelf ook bf2 mee :)

Airco draadloze temperatuur sensor - ClimaControl voor smarthomes. Mitsubishi, Panasonic, LG.

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Ehm.. dit heeft werkelijk waar niets met DOC te maken maar meer met videokaarten en beeldkanonnen...

Move DOC -> V&B

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Apen-nootjes schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 20:00:
Ehm.. dit heeft werkelijk waar niets met DOC te maken maar meer met videokaarten en beeldkanonnen...

Move DOC -> V&B
En dan nog is het niet echt een vraag die hier thuis hoort.
Als je reviews zoekt van een X1600 dan zie je dat deze wel volstaat voor bijv. BF2, maar verwacht er ook niet ál te veel van. Overigens is een 3200+ XP altijd een Barton core (correct me if I'm wrong) en die heeft 512 KB cache ;)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:12

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

^^

Weinig aan toe te voegen, zie ook: **LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.