Ik ben zelf van plan om binnenkort mijn oude stereo mijn kamer uit te gooien en er een goed setje iPod-speakers voor in de plaats te nemen. Een aantal modellen uit de mid-end iPod speaker-range komen daarvoor in aanmerking, het meest interessant zijn de modellen van JBL, Bose en Apple zelf. Het liefst wil ik een model met afstandsbediening.
Het meeste zit ik nog met de geluidskwaliteit. De meeste speakers zijn erg klein en ik weet dus écht niet wat ik moet verwachten qua geluidskwaliteit. Het hoeft van mij geen HiFi-kwaliteit te zijn, maar het moet toch wel goed klinken in een grote slaapkamer, zowel de lage als de hoge tonen. Er komen een aantal modellen in aanmerking en een paar daarvan heb ik even geluisterd in de Media Markt, maar ik kwam er maar niet uit. De Bose en JBL klonken best goed, maar het is moeilijk te beoordelen in een drukke winkel op zaterdagmiddag.
Interessante iPod speakers:
Apple iPod HiFi: dé iPod speakers van Apple zelf
Altec Lansing IM500
Bose SoundDock
JBL Radial
JBL OnStage 2
Kortom: wie heeft er ervaring met speakers waar je je iPod in kan docken?
Het meeste zit ik nog met de geluidskwaliteit. De meeste speakers zijn erg klein en ik weet dus écht niet wat ik moet verwachten qua geluidskwaliteit. Het hoeft van mij geen HiFi-kwaliteit te zijn, maar het moet toch wel goed klinken in een grote slaapkamer, zowel de lage als de hoge tonen. Er komen een aantal modellen in aanmerking en een paar daarvan heb ik even geluisterd in de Media Markt, maar ik kwam er maar niet uit. De Bose en JBL klonken best goed, maar het is moeilijk te beoordelen in een drukke winkel op zaterdagmiddag.
Interessante iPod speakers:
Apple iPod HiFi: dé iPod speakers van Apple zelf
Altec Lansing IM500
Bose SoundDock
JBL Radial
JBL OnStage 2
Kortom: wie heeft er ervaring met speakers waar je je iPod in kan docken?
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden