hallo ik ben hier nieuw en 15jaar
de zotte jaren van je leven dus
zo heb ik eenzot idee en een pc te kopen (ik ga het wel echt doen hoor
)
het systeem:
Samsung 740BF, 17 inch, Zilver, zwart
Intel Core 2 Duo (Conroe), E6700, Socket 775, Boxed
Western Digital Caviar SE16, 250 GB, 7200 rpm, 16 MB, Serial ATA300 x2
Samsung SH-182M, ATAPI/E-IDE, Zwart, OEM
LG Electronics GDR-8163RBB, ATAPI/E-IDE, Zwart, OEM
=> Creative SoundBlaster X-Fi XtremeGamer, Retail <=
Akasa Fan Control Pro, Diverse
Logitech MX518, Zwart, zilver, Retai
Logitech G11 Gaming Keyboard, Zwart, zilver, Retail
Asus P5W DH Deluxe, Retail
Be Quiet Straight Power, 700 Watt, Retail
Kingston KVR800D2N5K2/2G, 2048 MB, DDR2, PC6400, 800 MHz, 2 x
De mensen die goed opletten zullen direct zeggen "waat is de video kaart de case en de coolers?"
wel de case ga ik zelf maken (het idee is zich nog aan het vormen ga binnenkort een cip plaatsen)
de video kaart ben ik niet uit of ik 512mb of 250 mb neem (ik wacht wel op direkt x 10)
en de coolers hangen af van wat men bak wordt
zo dit gezegt zijnde heb ik ene paar vraagjes:
1- ik heb een de instalatie (als je wilt post ik de spec.) van +/- 1000 euro ik wil die graag aansluiten op men pc (100w is leuker als 10w die ik nu heb) moet ik hiervoor iets bijkopen en ze zeggen op ene ander forum dat ik als ik dat doe geen sound cart nodig heb maar men moederbord uitgangen ook goed zijn....
2- men moederbord wil ik vernaderen omdat ik HEEL VEEL slecht comentaar op het merk hoor welk raden jullie mij aan?
3- Moet ik bij coolers letten op rpm, db, of luchtverplaatsing (ben de afkoring kwijt
)
4- wat raden jullie aan naar de toekomst gericht een 250mb kaart of een 512mb kaart
5- betsaat er een soort zwart plexi glas ofzo ik wil een zwart blinkende case met windows.....
hoe zouden jullie dat doen ik wil graag UV pexi glas heeft mooi effect
zo dit was het denk ik nog vragen stel ze maar ik heb de mijne al gestelt
p.s: ik ben nog vergeten te zeggen dit project heeft wel degenlijk ene buget 2000 euro voor alle hardware de case niet meegerekend......
zo heb ik eenzot idee en een pc te kopen (ik ga het wel echt doen hoor
het systeem:
Samsung 740BF, 17 inch, Zilver, zwart
Intel Core 2 Duo (Conroe), E6700, Socket 775, Boxed
Western Digital Caviar SE16, 250 GB, 7200 rpm, 16 MB, Serial ATA300 x2
Samsung SH-182M, ATAPI/E-IDE, Zwart, OEM
LG Electronics GDR-8163RBB, ATAPI/E-IDE, Zwart, OEM
=> Creative SoundBlaster X-Fi XtremeGamer, Retail <=
Akasa Fan Control Pro, Diverse
Logitech MX518, Zwart, zilver, Retai
Logitech G11 Gaming Keyboard, Zwart, zilver, Retail
Asus P5W DH Deluxe, Retail
Be Quiet Straight Power, 700 Watt, Retail
Kingston KVR800D2N5K2/2G, 2048 MB, DDR2, PC6400, 800 MHz, 2 x
De mensen die goed opletten zullen direct zeggen "waat is de video kaart de case en de coolers?"
wel de case ga ik zelf maken (het idee is zich nog aan het vormen ga binnenkort een cip plaatsen)
de video kaart ben ik niet uit of ik 512mb of 250 mb neem (ik wacht wel op direkt x 10)
en de coolers hangen af van wat men bak wordt
zo dit gezegt zijnde heb ik ene paar vraagjes:
1- ik heb een de instalatie (als je wilt post ik de spec.) van +/- 1000 euro ik wil die graag aansluiten op men pc (100w is leuker als 10w die ik nu heb) moet ik hiervoor iets bijkopen en ze zeggen op ene ander forum dat ik als ik dat doe geen sound cart nodig heb maar men moederbord uitgangen ook goed zijn....
2- men moederbord wil ik vernaderen omdat ik HEEL VEEL slecht comentaar op het merk hoor welk raden jullie mij aan?
3- Moet ik bij coolers letten op rpm, db, of luchtverplaatsing (ben de afkoring kwijt
4- wat raden jullie aan naar de toekomst gericht een 250mb kaart of een 512mb kaart
5- betsaat er een soort zwart plexi glas ofzo ik wil een zwart blinkende case met windows.....
hoe zouden jullie dat doen ik wil graag UV pexi glas heeft mooi effect
zo dit was het denk ik nog vragen stel ze maar ik heb de mijne al gestelt
p.s: ik ben nog vergeten te zeggen dit project heeft wel degenlijk ene buget 2000 euro voor alle hardware de case niet meegerekend......