Welke video kaart voor 100 euro

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• Coeluh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-10-2025
Hoi,

ik weet niet of dit goed is en of dit mag, maar ik kan niet iemand vinden met dezelfde vraag.
Welke videokaart is aan te raden voor mij rond de honder euro? Ik vind het goed als ik op 1024 x 768 de nieuwe games kan spelen (zoals scarface ofzo) en de details niet te lelijk.
Heb nu een nvidia geforce fx 5200, met voggesmij agp, weetnie waar ik dat kan checken.

Groeten Jeroen

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ja die videokaart is AGP, en dat kun je checken door je kast open te doen ;)

Een videokaart tot 100 euro kun je opzoeken in de Pricewatch Zoek er een paar uit die in je budget passen en ga eens benchmarks lezen.
Tip: Kijk eens naar de 7600GS.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

dion_b heeft hier een heel mooi stuk over geschreven, dat is hier te vinden: **LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

• Coeluh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-10-2025
Kan jij mij ook nog even garanderen dat er dalijk niet een mod komt die dit gaat dichtgooien want dat is nou paar keer gebeurd en wil niet dat het nog eens gebeurd!
Terw_Dan schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 21:20:
dion_b heeft hier een heel mooi stuk over geschreven, dat is hier te vinden: **LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?
Al gedaan maar wordt er niet veel wijzer van
RoD schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 21:19:
Ja die videokaart is AGP, en dat kun je checken door je kast open te doen ;)

Een videokaart tot 100 euro kun je opzoeken in de Pricewatch Zoek er een paar uit die in je budget passen en ga eens benchmarks lezen.
Tip: Kijk eens naar de 7600GS.
Van welk merk? En hoeveel mb ik snap het niet echt, want dat stuk van dion_b staat alleen waarop je moet letten en niet hoe dat zit met mb enzo

[ Voor 85% gewijzigd door Coeluh op 10-11-2006 21:24 ]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Als je topic dicht gaat is dat niet voor niets. Deze vraag die je nu stelt kan je namelijk zelf beantwoorden door te kijken welke kaarten binnen je budget passen en vervolgens te kijken welke van die kaarten het snelst zijn.

Voor 100 euro zou ik voor een (2e hands) 6600GT of unlockte 6800LE gaan. Een X800PRO/XT is ook leuk voor AGP.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:41

Outerspace

Admin General Chat
Coeluh schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 21:20:
Kan jij mij ook nog even garanderen dat er dalijk niet een mod komt die dit gaat dichtgooien want dat is nou paar keer gebeurd en wil niet dat het nog eens gebeurd!

[...]

Dat kan niemand ;) Bij veel inzet gaat het slotje er niet snel op, bij weinig des te sneller ;)
Overigens draagt RoD een mooie/goede kaart aan voor weinig geld :)

Wauw, een sig!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Coeluh schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 21:20:
Ik denk dat niemand je dat kan garanderen. Je kunt er prima zelf uitkomen met de Pricewatch en benchmarks. Kijk bijvoorbeeld eens naar Tom's Hardware, die heeft bijzonder veel videokaarten in heel veel benchmarks zodat je precies kunt zien hoe een kaart presteert ten opzichte van de ander.
Dat ligt dan aan jezelf.

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-05 11:48
Ik zou even zoeken naar een benchmark van de ATI Radeon X1300 en de Nvidia GF 7600GS. Die zitten zo ongeveer rond de 100 euro.

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Dit is gewoon een kwestie van reviews lezen en er zelf een beetje moeite voor doen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.