Toon posts:

[Videokaart] Low budget?

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,
Een vriend van mij is toe aan een nieuwe grafische kaart. Nou heeft hij niet zo veel te besteden dus ben ik op zoek naar een low budget kaart. Mijn vraag is alleen of je wat met die kaarten kan. Ik heb op inernet gezocht maar kan maar geen goed antwoord vinden.

Op deze site staan wat kaarten:
http://www.paradigit.nl/article2.php?id=3&group=340
Nou valt mijn oog op de xfx 8800GTS (geintje :P ) ik bedoel natuurlijk de 7300GS
http://www.alternate.nl/h...evel2=PCIe&Level3=nVidia&
Daar staan ook nog een 6200 van xfx en xpertvision (helemaal onderaan)

Nou is mijn vraag!! Kan hij hier nou spellen als CoD2 op spellen (maakt natuurlijk niet uit hoe het er uit ziet)
Ik kan daar namelijk geen antwoord op vinden. Overigens vind ik de specifitacties bij paradigit nogal vaag: http://www.paradigit.nl/info.php?group=3&art=10012921
550Mhz?

Zijn er hier mensen die z'n kaart gebruiken en werkt die goed?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Kijk eens in de VGA Charts van Tomshardware. Daar kun je een aantal benchmarks zien waar de 7300GS ook in voorkomt in bepaalde games.

Verwijderd

Topicstarter
Dat zeg me niet zo veel eelrijk gezegt :$

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Er staat gewoon bij wat wat is. Aantal frames per seconde en wat voor instellingen enzo. Dat is toch niet zo moeilijk?

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

mad_max234

AMD Athlon II M320

Denk dat je voor dat geld beter een 7300GT of 1300Pro kan kopen.

Club3D GeForce 7300 GT 256MB DDR2 € 73,86

• j.nolles
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-07 09:02
Denk er om dat je een kaart opzoekt ZONDER TurboCache of HyperMemory.

Zoals mad_max234 zegt dus.

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:27

Harrie

NederVlaming

Wat voor een kaart heeft die vriend nu dan? Want een 6200 is zowiezo niet geweldig, dus dan is het nog maar de vraag of hij uberhaupt erop vooruit gaat... Ik neem dat hij nu ook een pci-e kaart heeft omdat je alleen naar pci-e kaartjes linkt.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Dan kun je beter een tweedehands 6600GT/6800LE kopen voor 60 euro. Veel goedkoper, en een stuk sneller dan een 7300GT.

Verwijderd

Misschien handig om even te vermelden wat de rest van de specs. van zijn systeem is.

Ik zou ook eens kijken naar een 7600GS.

Verder kun je kijken op de site's van de gameontwikkelaars wat een spel vereist, zo kun je ook een beetje opmaken of een bepaalde kaart in aanmerking komt. Als je dan een kaart neemt die minimaal is benodigd en wat word aangeraden, ga je daar tussenin zitten dan zit je meestal wel goed.

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-07 12:06
Geef de specs van zijn systeem, en ik kan cod2 ook spelen met mijn gf6600 vriend van me speelt met een gf fx5500, het licht er ook aan wat voor eisen je stelt en hoeveel geld je uit wilt geven.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:12

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 16:40:
Dat zeg me niet zo veel eelrijk gezegt :$
Bepaal dan voor jezelf waarom het je niets zegt en lees je in om het wel te begrijpen. "Welke ... moet ik kopen?"-topics willen we eigenlijk niet op GoT omdat ze eigenlijk altijd neerkomen op een beetje opzoekwerk, meer niet. Dat soort opzoekwerk hoor je zelf te doen. Zie ook:

**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.