Toon posts:

HELP

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het spel Haulin ook allemaal heel leuk enz nieuwe leuke dingen, alleen ik snap nog niks van dat manager geval dus hier een paar vragen en ik hoop dat ik zo snel mogelijk antwoord krijg!

1. Wat kan je allemaal in een garage doen, nadat ze zo duur zijn?

2. Hoe kan je een eigen bedrijf beginnen>

3. Hoe werkt het inhuren van drivers? ( ik heb er al een paar maar ik snap verder niks ervan )

4. Is er ook een bepaald einde?

iemand nog verder tips voor het spelen? Bedankt!!!!!!!!

Groete een hopeloze vrachtwagen chauffeur :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 00:02
Staat dat niet in de handleiding ?

Even zoeken en je vind dit topic, probeer het daar ff:
[PC] 18 Wheels of Steel: Haulin

[ Voor 63% gewijzigd door Hoyden op 10-11-2006 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joba
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-07 16:42
Tsjee, schrik me rot... Kan je niet voortaan een betere topic-titel nemen? Dacht dat er minstens brand was.

Als je een hamer hebt lijkt elk probleem op een spijker....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Inderdaad is een topictitel HELP een beetje onzinnig als je niet minstens een fysieke tientonner op je af ziet denderen en je iemand nodig hebt om op de rem te trappen. Anders is het gewoon schreeuwerig maar nietszeggend.. (Kijk voor de grap eens naar alle andere titels op het forum).

Welkom op GoT trouwens!

Inderdaad is er al een 'groot' topic over dit spel: [PC] 18 Wheels of Steel: Haulin
Met deze schreeuwerige titel is dit topic een beetje slecht passend op het forum en ga ik het sluiten. Kijk indedaad in de handleiding, speel gewoon een uurtje en probeer wat, lees bovenstaand topic door en als je er nier uit komt: herhaal je vraag gerust in dat topic. Maar deze gaat op slot.

Omdat je nieuw bent, wil je wellicht http://gathering.tweakers.net/forum/faq even doorlezen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.