CMS dat draait onder Microsoft IIS?

Pagina: 1
Acties:

• studentzki
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-06 18:57
Hallo,

Voor mijn stagebedrijf ben ik bezig met het uitzoeken van een handig CMS pakket wat moet zorgen voor een intranet systeem voor alle werknemers.
Het systeem moet gaan draaien op een webhosting dat het volgende bied;

Access database
Microsoft SQL 2005
ASP ondersteuning
ASP.NET 2.0

Het is dus een windows gebaseerde hosting. Nu heb ik al een hoop CMS pakketten vergeleken en bekeken op meerdere sites (www.opensourcecms.com, cmsmatrix.org) etc. Maar ik kan nix vinden...

Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?

Bij voorbaat dank.

Verwijderd

http://www.cmsreview.com/CMSListing.html

Mag natuurlijk geen geld kosten ? :P

Ik denk zelf dat er 100den zijn, als het er geen 1000den zijn.

[edit]
Via google: http://www.google.com/sea...ms+iis&btnG=Google+Search

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2006 12:49 ]

• studentzki
Ik maar zoeken en zoeken naar een CMS dat draait op IIS kom jij zo met een lijstje aan... superss, ga ik daar ff verder zoeken...

en idd, het mag geen geld kosten nee :p

alvast bedankt, en verdere suggesties zijn natuurlijk altijd welkom

• studentzki
Goed, heb de lijst doorgespit, maar mijn server ondersteunt ook geen php, dus dan blijft er heel erg weinig over volgens mij... in ieder geval in de gratis sectie...

Verwijderd

studentzki schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 14:44:
Goed, heb de lijst doorgespit, maar mijn server ondersteunt ook geen php, dus dan blijft er heel erg weinig over volgens mij... in ieder geval in de gratis sectie...
Dan installeer je PHP toch gewoon ?

• studentzki
PHP installeren is niet mogelijk op de hosting van mijn stagebedrijf... zal moeten overstappen naar een ander hostingpakket van hun maar dan zitten we even met de websites die op dit moment daar gehost worden. (hostingbedrijf is www.is.nl)

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-07 15:46

• studentzki
hmmmzzzz, ik heb me aangemeld op de website van umbraco voor een downloadlink die ik via de mail zou krijgen, maar ik krijg helemaal nix... :S... heb me nu al 3 x aangemeld, ook met verschillende adressen, maar nix van dat alles...
zag eruit als zijnde een goed cms systeem, maar zo werkt het niet echt...

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-07 15:46
studentzki schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 16:46:
hmmmzzzz, ik heb me aangemeld op de website van umbraco voor een downloadlink die ik via de mail zou krijgen, maar ik krijg helemaal nix... :S... heb me nu al 3 x aangemeld, ook met verschillende adressen, maar nix van dat alles...
zag eruit als zijnde een goed cms systeem, maar zo werkt het niet echt...
zie ook [CMS] Umbraco

• john_bruin
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-05-2021

Verwijderd

Ik ben zelf ook op zoek naar een dergelijk cms en ik kwam de volgende tegen: http://www.axcms.net/, via het blog van Scott Guthrie. Daarnaast kijk ik ook naar die umbraco moet ze nog ff vergelijken.

Ik zal mijn bevindingen posten zodra ik meer weet.
Pagina: 1