Moederbord voor E6600

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• Hendigsjiek
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-10-2025
Ik ben opzoek naar een moederbord voor mijn E6600.
Welke heeft op het moment de beste prestaties?
Ik had op het oog de P5W DH Deluxe.
Maar deze is crossfire supported, ik moet er eentje hebben die Nvidea SLI support. Ik neem aan dat dit niet gaat met dit bord.
Ik wil op het moment ook nog wel even wachten met de keuze kijkende naar de chipset.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

SLI op crossfire borden kan idd niet. Het wordt iig niet officieel gesupport (ook al zou het met sommige plankjes wel mogelijk moeten zijn).

Voor wat betreft de prestaties kun je het beste benchmarks lezen en kijken naar de punten die jij interessant vind.

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ga eens kijken bij bekende benchmark website zoals tomshardware enzo. Ga vervolgens al die benchmarks doornemen en neem dat mee in je keuze.
Elk bord heeft wel z'n voor's en z' n tegen's. Meestal zijn de verschillen tussen de moederborden (van dezelfde chipset dan) ook niet bijster groot.

• Hendigsjiek
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-10-2025
Misschien is het wachten op de Asus R.O.G. Striker Extreme het wel waard.

• OruBLMsFrl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-05 15:07

OruBLMsFrl

Silence Promo Crew

Heb de striker gisteren besteld bij Azery voor een dikke 250 euro, dat is gewoon het bord om te hebben als je SLI wilt en niet uitsluit later een CPU met een 1333 FSB te gaan draaien. Xeons met 1333 zijn er nu al, dus waarschijnlijk komen er volgend jaar ook wel wat (quadcore) core2 processoren met 1333. Dat je dan ook geheugen tot 1200 MHz kunt draaien is ook niet slecht natuurlijk :D

[ Voor 40% gewijzigd door OruBLMsFrl op 10-11-2006 09:13 ]

Cooling is silver, silence is golden!
Wat je denkt is niet wat je zegt. Wat je zegt wordt anders begrepen.
Main: AMD RX 9070XT Sapphire Pure, 2e PC: Nvidia RTX3080 EVGA FTW3

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Neem eens de PMG FAQ » Welke moet ik nemen? door voor een uitleg hoe je een moederbord moet uitzoeken :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.