Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Lichtgevende pads? Waar nog te krijgen?

Pagina: 1
Acties:
  • 211 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• cyberbetica
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-06-2022

cyberbetica

DevOpsen? CloudNation.nl

Topicstarter
Een tijd geleden, als ik het me goed kan herinneren, werden er een soort pads verkocht waar je spanning op kon zetten en licht gaven, een beetje het idee van:

http://www.sharkoon.com/enghtml/i_tapes.htm

Helaas zijn bovenstaande in Nederland niet in de kleur die ik wil (rood) verkrijgbaar (alleen groen en blauw bij FH) en de orginele pads, die je in mijn herinnering zelfs op maat kon knippen, zijn nergens meer te vinden. Ook via de search of google vind ik niets, aangezien "glowpad" of "lightpad" tegenwoordig gebruikt wordt voor een muismat, en niet voor wat ik zoek :(

Hoop dat iemand wat voor me heeft ;) Een winkel die die dingen in duitsland, belgie, UK of ierland verkoopt is ook prima :)

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Bedoel je een lightstring? Die dingen op het plaatje of echt een gloeiende plaat waarvan de randen oplichten?

Een echte glowpad kun je zelf makkelijk maken. Ik heb ze nog nooit in winkels gezien dus ik denk niet dat ze veel verkocht worden. Gewoon een stukje plexie op maar snijden en een paar ledjes in gooien. Als je kan graveren kun je je nickname erin zetten ;)

• cyberbetica

cyberbetica

DevOpsen? CloudNation.nl

Topicstarter
Nee ik bedoel echt een plaatje dat licht geeft, dus eigenlijk hetzelfde als de link, dit is ook knipbaar.. lichtgevende muismat hoef ik niet ;) Dus geen licht uit de zijkant, maar van het plaatje, stukje tape-ding, in het rood ;)

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-11 21:52

SilencerNL

No remorse

Bij salland verkopen ze die shark glow strings:

http://www.sallandautomatisering.nl/?pid=23121

Don't dream your life, live your dreams!

• cyberbetica

cyberbetica

DevOpsen? CloudNation.nl

Topicstarter
cool! Thanks :D

Verwijderd

Zowiezo kun je bij freezing hardware altijd mailen, ze kunnen daar bijna alles regelen ;)

• Soul__assasin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:52

Soul__assasin

de Belbelg

Het bedrijf waar ik werk maakt luminescent folies

tegenwoorig gebruikt in GSM en PC toepassingen

www.weefab.com

• Anthor
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ik heb het even voor je opgezocht (ik wist dat ik het onlangs tegen was gekomen, maar kon me niet herinneren waar)
Ik weet niet hoe groot het oppervlak moet zijn, maar bij conrad hebben ze dit:

EL -folie 112x87 mm
(niet op het plaatje letten, volgens de specs is hij rood)

EL -folie 138x34 mm

Bijpassende invertor

• TEAMIKKE
  • Niet online
Woaw dat is mooi spul! Niet duur ook. Leuk om logo's of details mee te maken. Dat ga ik even onthouden voor mijn volgende mod ;)

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-10 11:03
De drie folies die ze bij conrad hebben heb ik afgelopen week op stage getest. Het is leuk spul, maar je moet er rekening mee houden dat ze niet heel erg veel licht geven. Bij Reichelt.de hebben ze trouwens veel meer keus, veel grotere oppervlaktes en sterkere inverters. Het blijft natuurlijk leuk, omdat het ook in elke vorm te knippen is :)

Casemod: Cubeleon

• TEAMIKKE
  • Niet online
Komt er genoeg vanaf dat je het overdag kan zien? Ik heb het nooit eerder gezien maar vind het erg interresant ;)

• cyberbetica

cyberbetica

DevOpsen? CloudNation.nl

Topicstarter
Bedankt voor alle reacties :)

Brinkdinges, kun je me vertellen waar ik bij reichelt.de moet zoeken? Staat niet bij "Gehausedesign" (natuurlijk omdat het niet specifiek voor computers is..) en mijn Duits is niet van de bovenste plank :(

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-10 11:03
TEAMIKKE schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 19:16:
Komt er genoeg vanaf dat je het overdag kan zien? Ik heb het nooit eerder gezien maar vind het erg interresant ;)
Je ziet het wel in daglicht, maar het zal niet erg opvallen. In het donker is toch het beste :P
cyberbetica schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 10:21:
Bedankt voor alle reacties :)

Brinkdinges, kun je me vertellen waar ik bij reichelt.de moet zoeken? Staat niet bij "Gehausedesign" (natuurlijk omdat het niet specifiek voor computers is..) en mijn Duits is niet van de bovenste plank :(
Tuurlijk kan ik dat ;)

Casemod: Cubeleon

• TEAMIKKE
  • Niet online
oké :) Is toch niet wat voor mij bedenk ik me net. Ik heb een heleboel kleine stukjes nodig en dan zou ik dus voor elk stukje een inverter moeten kopen. Kan net zo goed met leds dan ;)

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Of met 1 inverter met meerdere stukjes folies verbinden, maar wel zo dat het capaciteit van inverter allemaal nog kan voeden. Denk maar aan tranformator van halogeen verlichting. Je mag minder lampen aansluiten, en meerdere lampen mag ook, zolang de vermogen van trafo niet overschreden wordt. Zoals 2x50 Watt of 5x20 Watt, beiden komen dan op 100 W uit.

Zou dat ook zo kunnen met folie oppervlakte? De maximale oppervlakte die opgelicht kan worden met de inverter. Zou anders wel suf staan om steeds inverter erbij te halen voor klein stukje folie en je zit dan met resterende stuk folie waar je niks mee kan doen... zonde van geld.

• TEAMIKKE
  • Niet online
Precies. Daarom zal het voor mij beter zijn met geschuurd plexie en een ledje te werken of UV plexie met een UV-ledje.
Pagina: 1