Money? lekker een P!!! 1,13 Ghz
no comment
Verwijderd
P III? doe niet zo ouderwets man... neem gewoon een P4 :7(en als je voor prijs/kwaliteit gaat, dan neem je een Duron of TB..)
Ik zou toch voor een AMD gaan: goedkoper en meer performance. De Athlon 1.2 GHz verslaat de P4 1.5 GHzop veel gebieden en de P3 1.13 GHz op alle gebieden
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Sorry hoor, maar ik word een beetje gek van al die vragen als: Welke cpu moet ik nemen?
Kijk nou eens gewoon iets verder op dit forum, of zoek desnoods...
M.a.w. Deze vragen zijn al :Z:D:D:D vaak gesteld, wordt er een beetje gek van...
M.a.w. Deze vragen zijn al :Z:D:D:D vaak gesteld, wordt er een beetje gek van...
AMD, alleen maar omdat deze processor een beter prijs/kwaliteits verhouding hebben.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Had gewoon zin om te vragen, z**kerdOp donderdag 01 februari 2001 10:18 schreef Twilight het volgende:
Sorry hoor, maar ik word een beetje gek van al die vragen als: Welke cpu moet ik nemen?
Verwijderd
Grrrrrr.. wat is dit voor reactie?Op woensdag 31 januari 2001 21:46 schreef Martinus het volgende:
Money? lekker een P!!! 1,13 Ghz
Dit word weer helemaal niets.
Wil je veel photosjoppen en iets minder gamen en heb je ook nog eens geld zat? Neem dan een P3 of P4.
Heb je minder geld en zit je meer te gamen en wil je dat je koe per Mhz harder loopt dan op een Intel, neem dan een AMD.
Beiden hebben hun nadelen en voordelen.
Wil je veel photosjoppen en iets minder gamen en heb je ook nog eens geld zat? Neem dan een P3 of P4.
Heb je minder geld en zit je meer te gamen en wil je dat je koe per Mhz harder loopt dan op een Intel, neem dan een AMD.
Beiden hebben hun nadelen en voordelen.
Bericht hierboven
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()