Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Kast spuiten

Pagina: 1
Acties:
  • 1.086 views sinds 30-01-2008

• Jeroen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-11 18:26

Jeroen

uǝʌ ǝp uɐʌ

Topicstarter
Hoi mensen, klein vraagje:

Ik moet voor een vriend een PC samenstellen, dat heb ik gedaan en dat is het probleem niet alleen hij wil ook graag een mooie kast (niet te gek ofzo maar wel mooi). Wat hij in gedachte had was een kast met een raam, dus heb ik gekocht (Thermaltake Aguila), een aantal CCFLs en 2 led coolers (GPU en CPU). Wat hij per se ook wilde is dat de binnenkant van de pc kast ook zwart of donkerblauw wordt. Een vriend van mij kan goed met spuitbussen omgaan dus die moet de kast gaan spuiten (de binnenkant) maar de vraag is dus hoe kan je dat het beste doen, en heeft de verf geen nadelige gevolgen voor iets anders? Iets magnetisch ofzo of dat het geleidt ofzo...

"I don't always test my code, but when I do, I test on production."

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Euh, nee?
Moederborden willen vaak een aarde hebben aan de montageschroefjes, maar een eventueel verflaagje zal niet zoveel uitmaken. Er zijn al wel meer mensen geweest die hun kast aan de binnenkant hebben gespoten, zonder problemen voor zo ver ik weet.

🖥️ | 🚗

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
MadMarky schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 22:44:
Euh, nee?
Moederborden willen vaak een aarde hebben aan de montageschroefjes, maar een eventueel verflaagje zal niet zoveel uitmaken. Er zijn al wel meer mensen geweest die hun kast aan de binnenkant hebben gespoten, zonder problemen voor zo ver ik weet.
Idd, de schroefdraad krast de verf wel weg, al zou ik toch aanraden om niet teveel verf in de schroefdraad te laten komen (propje papier in het gaatje zal er achteraf het mooist uitzien, afplakken kan natuurlijk ook).
Geleidende verf is erg duur, dus daar hoef je je ook geen zorgen over te maken.

Ik dacht trouwens dat de FAQ voldoende uitleg verschaft over wat je nog meer moet weten qua spuiten van PCkasten, deze vind ik toch een té basic vraag, dus ik gooi em dicht.

[ Voor 4% gewijzigd door naftebakje op 07-11-2006 22:53 ]

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Dit topic is gesloten.