beste mensen...
ik heb samen met een geheel nieuw systeem een seagate barracude 7200.10 320 gb aangeschaft. nou vind ik alleen dat deze ontzettend veel geluid maakt, ik hoor hem maar ratelen en ratelen als ik hij aan het schrijven en vooral lezen is. het vreemde is, is dat mijn ide schijf van WD 80 gb totaal geen herrie maakt en 4 jaar ouder is.... waarom is dit zo, hoort dit of is mijn schijf kapot? alles fuctioneert wel normaal, hoewel ik vind dat het schrijven en vooral lezen erg langzaam gaat, xp opstarten duurt 2 minuten met dat blauwe balkje? wie heeft het antwoord
systeem specs:
intel core 2 duo E6600 @ 3.4 ghz
asus p5w dh deluxe
ati radeon x1900xt
thermaltake 650 watt toughpower voeding.
samsung dvd spelertje
2 gb ram geheugen van ocz op pc 5700
en de seagate 7200.10 320 gb
alle suggesties zijn welkom.... ervaringen ook natuurlijk...
greetz, joost
ik heb samen met een geheel nieuw systeem een seagate barracude 7200.10 320 gb aangeschaft. nou vind ik alleen dat deze ontzettend veel geluid maakt, ik hoor hem maar ratelen en ratelen als ik hij aan het schrijven en vooral lezen is. het vreemde is, is dat mijn ide schijf van WD 80 gb totaal geen herrie maakt en 4 jaar ouder is.... waarom is dit zo, hoort dit of is mijn schijf kapot? alles fuctioneert wel normaal, hoewel ik vind dat het schrijven en vooral lezen erg langzaam gaat, xp opstarten duurt 2 minuten met dat blauwe balkje? wie heeft het antwoord
systeem specs:
intel core 2 duo E6600 @ 3.4 ghz
asus p5w dh deluxe
ati radeon x1900xt
thermaltake 650 watt toughpower voeding.
samsung dvd spelertje
2 gb ram geheugen van ocz op pc 5700
en de seagate 7200.10 320 gb
alle suggesties zijn welkom.... ervaringen ook natuurlijk...
greetz, joost