Toon posts:

welke hd 's in raid zetten ??

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraag over winrar , ik wil graag 2 grote dingen tegelijk kunnen uitpakken, nu , mijn cpu is snel genoeg [ e6600 core 2 duo] mijn geheugen ook [2 gig corsair 667 mhz]] en ik denk dan ook dat de bottleneck de harde schijf is [welke ik extreem hoor ratelen als ik twee dingen tegelijk uitpak dus stop ik er maar mee want dat kan nooit goed zijn], ik gebruik mijn bestuuringssysteem hd ‘’c alleen voor windows en heb er nog 1 voor om op te slaan en in en uit te pakken hd ‘’d.

De oplossing voor hardeschijfsnelheid is 2 hd’s in raid zetten maar nu mijn vraag : moet ik dan die van mijn windows [ ‘’c ] sneller maken omdat daar ook winrar op geïnstalleerd is , of moet ik dan de ‘’bestandsschijf ‘’ [ ‘’d ]sneller maken om de uitpak snelheid te realiseren .

Hopend op een reddend antwoord
\

wegpiraat.

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Dit is een vraag voor in Opslagmedia & I/O Controllers alwaar je even een kijkje zou kunnen nemen in de OM FAQ en de RAID FAQ. :)

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Klopt helemaal :) Specifiek dit gedeelte van de OM FAQ is hier van toepassing: Hoe/waarmee kan ik mijn schijf/schijven het beste indelen?

Verkeerd subforum & FAQ-gevalletje, topic dicht dus. Zie verder ook de Algemene gedragsregels (Netiquette) voor een uitleg over de werking van GoT.

[ Voor 12% gewijzigd door BalusC op 07-11-2006 12:22 ]

Dit topic is gesloten.