Ik heb een vraag over winrar , ik wil graag 2 grote dingen tegelijk kunnen uitpakken, nu , mijn cpu is snel genoeg [ e6600 core 2 duo] mijn geheugen ook [2 gig corsair 667 mhz]] en ik denk dan ook dat de bottleneck de harde schijf is [welke ik extreem hoor ratelen als ik twee dingen tegelijk uitpak dus stop ik er maar mee want dat kan nooit goed zijn], ik gebruik mijn bestuuringssysteem hd ‘’c alleen voor windows en heb er nog 1 voor om op te slaan en in en uit te pakken hd ‘’d.
De oplossing voor hardeschijfsnelheid is 2 hd’s in raid zetten maar nu mijn vraag : moet ik dan die van mijn windows [ ‘’c ] sneller maken omdat daar ook winrar op geïnstalleerd is , of moet ik dan de ‘’bestandsschijf ‘’ [ ‘’d ]sneller maken om de uitpak snelheid te realiseren .
Hopend op een reddend antwoord
\
wegpiraat.
De oplossing voor hardeschijfsnelheid is 2 hd’s in raid zetten maar nu mijn vraag : moet ik dan die van mijn windows [ ‘’c ] sneller maken omdat daar ook winrar op geïnstalleerd is , of moet ik dan de ‘’bestandsschijf ‘’ [ ‘’d ]sneller maken om de uitpak snelheid te realiseren .
Hopend op een reddend antwoord
\
wegpiraat.