Al meerdere keren heb ik het opstarten van een .NET en/of Visual Studio module aangekaart bij mijn opleiding, maar heb me er nu maar bij neergelegd dat deze er niet binnen aanzienbare tijd gaat komen. Doordat de meeste software engineering's bedrijven de stap naar .NET en Visual Studio wel gemaakt hebben wil ik me door middel van zelfstudie me hierin gaan verdiepen. Alleen na wat hevig zoekwerk op amazon en bol.com zie ik door de bomen het bos niet meer. Wie heeft voor mij een aantal titels van must-haves?
Ik heb ondertussen redelijk wat/veel ervaring met het ontwerpen/programmeren in Java en C++. Ik ben dus op zoek naar een aantal boeken die mij alles kunnen leren over .NET, ASP, Visual Studio, C# en Visual C++ en hierbij niet bij het begin beginnen, maar er vanuit gaan dat er al een redelijke basis is bij de lezers.
De boeken mogen trouwens engels of nederlands zijn.
Ik heb ondertussen redelijk wat/veel ervaring met het ontwerpen/programmeren in Java en C++. Ik ben dus op zoek naar een aantal boeken die mij alles kunnen leren over .NET, ASP, Visual Studio, C# en Visual C++ en hierbij niet bij het begin beginnen, maar er vanuit gaan dat er al een redelijke basis is bij de lezers.
De boeken mogen trouwens engels of nederlands zijn.